Cześć. Właśnie jadę z kolegą pociągiem IC. Kolega ma Samsunga, ja iPhona. Kolega korzysta normalnie z WiFi, u mnie pokazuje co ikonkę na pasku u góry, mam maksymalny zasięg, ale nie internet nie działa („Brak połączenia z internetem”). Zresetowałem ustawienia sieci i wciąż to samo.
Co może być przyczyną? Dlaczego u mnie nie działa a u kolegi tak

Nie działa WiFi w pociągu
Rozpoczęty przez
masseur
, 03 gru 2023 09:42
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 03 grudnia 2023 - 09:42
#2
Napisano 03 grudnia 2023 - 15:03
Generalnie czasem zalogowanie się do tego typu sieci może zająć. Ja bym spróbował następujących rzeczy wyłączyć przekazywanie prywatne iCloud (tymczasowo), i po połączeniu z Wi-Fi wejść na stronę captive.apple.com.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych