Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

konto użytkownika zablokowane


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 posts
  • SkądGdynia

Posted 01 December 2023 - 17:37

Cześć wszystkim, wpisałem kilka razy złe hasło do konta, aktualnie pokazuje "konto zablokowane" jak mogę je zresetować albo uzyskać więcej prób na wpisanie ? komputer mam podłączony do iCloud wraz z jeszcze jednym laptopem i telefonem komórkowym.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6519 posts
  • Płeć:

Posted 01 December 2023 - 17:50

Jaki to jest system i komputer?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 posts
  • SkądGdynia

Posted 01 December 2023 - 17:58

MacBook Air Sonoma. Drugi MacBook Pro też jest na Sonomie a iPhone ma iOS 17, wszystkie urządzenia są w jednym koncie iCloud.



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6519 posts
  • Płeć:

Posted 01 December 2023 - 18:28

Przeszedłeś przez te wskazówki?  https://support.apple.com/pl-pl/102633


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 posts
  • SkądGdynia

Posted 01 December 2023 - 18:39

hasło wpisałem kilkukrotnie bez wylogowania/ponownego uruchomienia, tylko po wybudzeniu i nie miałem opcji wyzerowania przez apple id, gdybym wcześniej przeczytał te wskazówki nie miałbym tego problemu :(

aktualnie po wyłączeniu i włączeniu pokazuje się komunikat pod polem do wpisania hasła "Konto jest zablokowane"


Edited by mateusz199235, 01 December 2023 - 18:41.


#6 winmaciek

winmaciek
  • 6519 posts
  • Płeć:

Posted 01 December 2023 - 18:41

A opcje w recovery? https://support.apple.com/pl-pl/102673


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 posts
  • SkądGdynia

Posted 01 December 2023 - 20:55

Wykonałem właśnie te kroki, w oknie "Activation Lock" wpisuje dane apple id i pokazuje tylko komunikat "Uwierzytelnianie się powiodło" 






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users