Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

konto użytkownika zablokowane


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 postów
  • SkądGdynia

Napisano 01 grudnia 2023 - 17:37

Cześć wszystkim, wpisałem kilka razy złe hasło do konta, aktualnie pokazuje "konto zablokowane" jak mogę je zresetować albo uzyskać więcej prób na wpisanie ? komputer mam podłączony do iCloud wraz z jeszcze jednym laptopem i telefonem komórkowym.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 752 postów
  • Płeć:

Napisano 01 grudnia 2023 - 17:50

Jaki to jest system i komputer?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 postów
  • SkądGdynia

Napisano 01 grudnia 2023 - 17:58

MacBook Air Sonoma. Drugi MacBook Pro też jest na Sonomie a iPhone ma iOS 17, wszystkie urządzenia są w jednym koncie iCloud.



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 752 postów
  • Płeć:

Napisano 01 grudnia 2023 - 18:28

Przeszedłeś przez te wskazówki?  https://support.apple.com/pl-pl/102633


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 postów
  • SkądGdynia

Napisano 01 grudnia 2023 - 18:39

hasło wpisałem kilkukrotnie bez wylogowania/ponownego uruchomienia, tylko po wybudzeniu i nie miałem opcji wyzerowania przez apple id, gdybym wcześniej przeczytał te wskazówki nie miałbym tego problemu :(

aktualnie po wyłączeniu i włączeniu pokazuje się komunikat pod polem do wpisania hasła "Konto jest zablokowane"


Użytkownik mateusz199235 edytował ten post 01 grudnia 2023 - 18:41


#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 752 postów
  • Płeć:

Napisano 01 grudnia 2023 - 18:41

A opcje w recovery? https://support.apple.com/pl-pl/102673


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 mateusz199235

mateusz199235
  • 160 postów
  • SkądGdynia

Napisano 01 grudnia 2023 - 20:55

Wykonałem właśnie te kroki, w oknie "Activation Lock" wpisuje dane apple id i pokazuje tylko komunikat "Uwierzytelnianie się powiodło" 



#8 jarek2684

jarek2684
  • 1 postów

Napisano 03 listopada 2024 - 21:07

Wykonałem właśnie te kroki, w oknie "Activation Lock" wpisuje dane apple id i pokazuje tylko komunikat "Uwierzytelnianie się powiodło" 

czy udało Ci się odzyskać Dostęp? dziś mój kolega ma ten sam problem..






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych