Cześć wszystkim, wpisałem kilka razy złe hasło do konta, aktualnie pokazuje "konto zablokowane" jak mogę je zresetować albo uzyskać więcej prób na wpisanie ? komputer mam podłączony do iCloud wraz z jeszcze jednym laptopem i telefonem komórkowym.
konto użytkownika zablokowane
#1
Napisano 01 grudnia 2023 - 17:37
#2
Napisano 01 grudnia 2023 - 17:50
Jaki to jest system i komputer?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 01 grudnia 2023 - 17:58
MacBook Air Sonoma. Drugi MacBook Pro też jest na Sonomie a iPhone ma iOS 17, wszystkie urządzenia są w jednym koncie iCloud.
#4
Napisano 01 grudnia 2023 - 18:28
Przeszedłeś przez te wskazówki? https://support.apple.com/pl-pl/102633
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#5
Napisano 01 grudnia 2023 - 18:39
hasło wpisałem kilkukrotnie bez wylogowania/ponownego uruchomienia, tylko po wybudzeniu i nie miałem opcji wyzerowania przez apple id, gdybym wcześniej przeczytał te wskazówki nie miałbym tego problemu
aktualnie po wyłączeniu i włączeniu pokazuje się komunikat pod polem do wpisania hasła "Konto jest zablokowane"
Użytkownik mateusz199235 edytował ten post 01 grudnia 2023 - 18:41
#6
Napisano 01 grudnia 2023 - 18:41
A opcje w recovery? https://support.apple.com/pl-pl/102673
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#7
Napisano 01 grudnia 2023 - 20:55
Wykonałem właśnie te kroki, w oknie "Activation Lock" wpisuje dane apple id i pokazuje tylko komunikat "Uwierzytelnianie się powiodło"
#8
Napisano 03 listopada 2024 - 21:07
Wykonałem właśnie te kroki, w oknie "Activation Lock" wpisuje dane apple id i pokazuje tylko komunikat "Uwierzytelnianie się powiodło"
czy udało Ci się odzyskać Dostęp? dziś mój kolega ma ten sam problem..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych