Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jaki MacBook M2 15 calowy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Henio77

Henio77
  • 3 postów

Napisano 13 sierpnia 2023 - 19:03

Witam,
Planuje zakup pierwszego w życiu MacBooka i wybór padł na 15 calowego M2. Jednakże zastanawiam się nad konfiguracją. Jestem studentem humana i potrzebuje MacBooka do prostych czynności tj. Pisanie magisterki, prezentacje, referaty, przeglądanie neta i oglądanie YouTube, twitcha, Netflix. Przejrzałem YouTube i z tego co zauważyłem wiele osób odradza kupno wersji podstawowej 8/256. Zastanawiam się właśnie nad podstawową 8/256 lub już całkowicie iść w wersję 16/512 na przyszłość. Cenowo ze zniżką studencką ma się to tak, że za podstawę 8/256 6699 zł, a za 16/512 8979 zł. Pytanie jest takie czy warto doplacic czy trzymać się wersji podstawowej?
Z góry dziękuję za pomoc.

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 913 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 sierpnia 2023 - 19:57

Ja bym brał 16/256, no ale ja absolutnie nie potrzebuję placu na dysku. Sam musisz sobie odpowiedzieć, czy Ty potrzebujesz.

Natomiast 8 GB ramu jest śmieszne w 2023, nawet przy tym magicznym zarządzaniu pamięcią od Apple. Potem przyłazi user, instaluje tam z jakiegoś dziwnego powodu Chrome i jest zdziwienie, że 'kąkuter muli !!!!1111oneoneleven'.


  • cooper69 lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Henio77

Henio77
  • 3 postów

Napisano 13 sierpnia 2023 - 20:09