Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Numer stracił ważność


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 piotr12

piotr12
  • 4 postów

Napisano 09 sierpnia 2023 - 17:34

Cześć,
Od kilku miesięcy non stop wyskakuje mi komunikat że mój numer stracił ważność i żeby wyjąć i ponownie zainstalować kartę SIM żeby używać w iMessage I facetime.
Z tym że ja w telefonie nie mam karty SIM, używam esim z Orange, usuwam już esim, dodawałem ponownie a komunikat non stop się pojawia.
Ktoś ma jakieś pomysły co tu zrobić ?
Pozdro

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 926 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 09 sierpnia 2023 - 20:24

A co Ci powiedzieli w Orange?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 piotr12

piotr12
  • 4 postów

Napisano 09 sierpnia 2023 - 20:26

Ze to nie u nich jest problem, nigdy w Orange nie miałem karty SIM, tylko od początku była to esim.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych