Cześć,
Od kilku miesięcy non stop wyskakuje mi komunikat że mój numer stracił ważność i żeby wyjąć i ponownie zainstalować kartę SIM żeby używać w iMessage I facetime.
Z tym że ja w telefonie nie mam karty SIM, używam esim z Orange, usuwam już esim, dodawałem ponownie a komunikat non stop się pojawia.
Ktoś ma jakieś pomysły co tu zrobić ?
Pozdro
Numer stracił ważność
Started by
piotr12
, 09 Aug 2023 17:34
2 replies to this topic
#1
Posted 09 August 2023 - 17:34
#2
Posted 09 August 2023 - 20:24
A co Ci powiedzieli w Orange?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#3
Posted 09 August 2023 - 20:26
Ze to nie u nich jest problem, nigdy w Orange nie miałem karty SIM, tylko od początku była to esim.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users