Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

słaba bateria w nowym iPhone 13, odrzucona reklamacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 dariakrause

dariakrause
  • 4 postów

Napisano 21 kwietnia 2023 - 13:23

Dzień dobry, pomóżcie proszę bo jestem załamana. Wydałam ogromne jak dla mnie pieniądze na iPhone 13 w iSpot i od pierwszego dnia mam problemy z tym telefonem. 

 

- bateria rozładowuje się nagłymi skokami do 10% w ciągu kilku godzin użytkowania, przy następujących funkcjach: włączone oszczędzanie baterii, wyłączona archiwizacja w icloud, wyłączone odświeżanie w tle, wyłączone powiadomienia, poczta w trybie fetch. Naładowanie spadło o ponad 30% po jednorazowym odświeżeniu instagrama i o kolejne 40% w czasie jednej rozmowy telefonicznej trwającej 45 minut (nie były wykonywane na telefonie żadne inne czynności)

 

- przy wyłączeniu optymalizacji ładowania, bateria przy podłączeniu do oryginalnej ładowarki ładuje się tylko o kilka procent w ciągu godziny, przez 8h ładowania nocnego naładowała się jedynie do 62%

 

- naładowany, całkowicie nieużywany telefon rozładowuje się o kilkadziesiąt procent w ciągu dnia

 

Dodatkowo, kiedy w telefonie jest karta SIM nie można wykonać żadnych czynności związanych z apple ID, na przykład:

- nie można wykonać backupu urządzenia w żadnej formie – ani przewodowo na macu – backup się nie rozpoczyna, ani przez icloud, usługa się nie otwiera pomimo połączenia z wifi i do ładowania

- nie można wyzerować urządzenia i usunąć jego zawartości

- nie można wylogować się z apple ID

Dzieje się tak niezależnie od tego jaka karta SIM jest w środku, testowano trzy różne, różnych operatorów.

 

Skorzystałam z rękojmi, dostałam taką odpowiedź z serwisu:

Szanowny Kliencie,

w związku ze złożonym zleceniem serwisowym 22274894 z tytułu rękojmi, pragniemy poinformować, iż po przeprowadzeniu testów diagnostycznych dostarczanych przez firmę Apple, urządzenie nie wykazało problemów sprzętowych. Urządzenie zostanie zwrócone bez podejmowania dodatkowych czynności naprawczych.

 

​Co ja mam zrobić, bo te problemy nadal w tym telefonie są.

Czy ja mam postawić kamerę przed tym telefonem i nagrywać jak spada bateria? Robią ze mnie wariata systemem "u mnie działa".  Pomocy, mnie nie stać na kolejny telefon  :(

Daria

 

 



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 175 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 kwietnia 2023 - 14:37

Przenoszę do właściwego działu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 21 kwietnia 2023 - 15:00

Wyslij do serwis.me

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#4 dariakrause

dariakrause
  • 4 postów

Napisano 21 kwietnia 2023 - 17:47

Wyslij do serwis.me

dzięki ale kupiłam nowy telefon który wykazał wady w pierwszym dniu użytkowania, więc nie uśmiecha mi się płacić za serwis, wciąż jest na niego rękojmia i gwarancja 



#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 897 postów
  • Płeć:

Napisano 21 kwietnia 2023 - 17:58

Kto mówi o płaceniu? W ramach gwarancji możesz skorzystać z dowolnego autoryzowanego serwisu Apple, a powyższy cieszy się dobrą opinią.

#6 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 826 postów

Napisano 21 kwietnia 2023 - 18:30

Tez uważam, że gwarancja Apple, choć krótka, jest więcej warta niż rękojmia jakiegoś sklepiku.

#7 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 21 kwietnia 2023 - 19:26

A wskazany przeze mnie jest serwisem autoryzowanym i jesli bateria jest wadliwa, to w ramach gwarancji naprawia.
Swoja droga - jaki sklep sprzedał i do jakiego serwisu odesłał?

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#8 dariakrause

dariakrause
  • 4 postów

Napisano 21 kwietnia 2023 - 19:43

ok to przepraszam, wychodzi mój totalny brak doświadczenia z gwarancjami i naprawami - byłam przekonana że muszę oddać to do sklepu, w którym zakupiłam telefon (iSpot)

 

czy dobrze rozumiem, że w ramach gwarancji Apple mogę oddać telefon do dowolnego autoryzowanego serwisu?

 

bo na razie w ramach rękojmi sprzedawcy oddałam go do miejsca w którym dokonałam zakupu

 

dziękuję za wyprowadzenie mnie z błędu!



#9 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 21 kwietnia 2023 - 21:17

Dobrze teraz rozumiesz.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#10 dariakrause

dariakrause
  • 4 postów

Napisano 22 kwietnia 2023 - 09:47

Dobrze teraz rozumiesz.

dziękuję za pomoc :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych