W listopadzie zeszłego roku prosiłem Was o pomoc na forum, kiedy mój Iphone Xs, krótko po aktualizacji do IOS 16.x stracił dotyk. Mój post zaczynał się tak:"Wykonałem aktualizację OTA z 16.1 do 16.1.1, która się udała, jednak zaraz po rozpoczęciu używania iphone'a po aktualizacji, ekran przestał reagować na dotyk. Reszta przycisków działa, czujniki, głośniki też."
Ostatecznie wskazaliśmy na problem z ekranem i konieczność jego wymiany.
W marcu br. rozpoczyna się, myślę, że ciekawa historia związana z moim Xs'em - otóż zdecydowałem się skorzystać z promocji i wymienić ekran w Serwisie Cortland.
Iphone zgodnie z procedurą został zdiagnozowany i potwierdzono konieczność wymiany ekranu z powodu braku dotyku.
Po 2 dniach otrzymuję wiadomość z Serwisu, że po wymianie ekranu, nadal nie działa dotyk. Rozmawiają z Apple i zamawiają kolejny ekran.
Po kilkudniach dniach, kolejna wiadomość, że po wymianie drugiego ekranu, dotyku nadal brak . Cortland wnioskuje o wymianę całego Iphone'a.
Po kolejnych kilku dniach odbieram nowy, wymienioy Iphone .
1. Muszę pochwalić Serwis Cortlandu, pomimo pogwarancyjnej naprawy sprzętu, sprawę doprowadzili do końca, której efekt na początku nie był w ogóle do przewidzenia - wymiana na nowe urządzenie z nową baterią i gwarancją, za promocyjną cenę ekranu. Brawo!
2. Ta historia może wskazywać, to co podejrzewałem od początku, że problemy z dotykiem na starszych urządzeniach po przejściu na IOS 16, wcale nie są niedorzeczne. Apple prawdopodobnie jest tego świadome, choć oficjalnego programu naprawy nie ma.
Użytkownik ogryzek75 edytował ten post 07 kwietnia 2023 - 20:51