W listopadzie zeszłego roku prosiłem Was o pomoc na forum, kiedy mój Iphone Xs, krótko po aktualizacji do IOS 16.x stracił dotyk. Mój post zaczynał się tak:"Wykonałem aktualizację OTA z 16.1 do 16.1.1, która się udała, jednak zaraz po rozpoczęciu używania iphone'a po aktualizacji, ekran przestał reagować na dotyk. Reszta przycisków działa, czujniki, głośniki też."
Ostatecznie wskazaliśmy na problem z ekranem i konieczność jego wymiany.
W marcu br. rozpoczyna się, myślę, że ciekawa historia związana z moim Xs'em - otóż zdecydowałem się skorzystać z promocji i wymienić ekran w Serwisie Cortland.
Iphone zgodnie z procedurą został zdiagnozowany i potwierdzono konieczność wymiany ekranu z powodu braku dotyku.
Po 2 dniach otrzymuję wiadomość z Serwisu, że po wymianie ekranu, nadal nie działa dotyk. Rozmawiają z Apple i zamawiają kolejny ekran.
Po kilkudniach dniach, kolejna wiadomość, że po wymianie drugiego ekranu, dotyku nadal brak . Cortland wnioskuje o wymianę całego Iphone'a.
Po kolejnych kilku dniach odbieram nowy, wymienioy Iphone .
1. Muszę pochwalić Serwis Cortlandu, pomimo pogwarancyjnej naprawy sprzętu, sprawę doprowadzili do końca, której efekt na początku nie był w ogóle do przewidzenia - wymiana na nowe urządzenie z nową baterią i gwarancją, za promocyjną cenę ekranu. Brawo!
2. Ta historia może wskazywać, to co podejrzewałem od początku, że problemy z dotykiem na starszych urządzeniach po przejściu na IOS 16, wcale nie są niedorzeczne. Apple prawdopodobnie jest tego świadome, choć oficjalnego programu naprawy nie ma.
Edited by ogryzek75, 07 April 2023 - 20:51.