Odrzucanie transakcji przy użyciu ApplePay
#1
Napisano 01 marca 2023 - 18:15
Iphone 14 Plus
#2
Napisano 01 marca 2023 - 18:40
Zadzwoń do właściciela automatu.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#3
Napisano 03 marca 2023 - 09:11
Zadzwoń do właściciela automatu.
Kolega nie pyta co ma zrobić, tylko co może być przyczyną.
Może warto czytać uważnie?
iPhone 3GS
#4
Napisano 03 marca 2023 - 10:03
LelekCk,
czy Ty jesteś w stanie wskazać swój ostatni wpis, w którym wypowiadasz się na temat poruszany w danym wątku? Już nawet niekoniecznie z sensem, byleby na temat. Bo ja widzę głównie Twoje narzekania na forum i mądrości na temat innych użytkowników. Na przykład mnie starałeś się uczyć dorosłości. Jeżeli chciałbyś na tym forum jakości, to ją wnoś. Dawaj dobry przykład. Masz jakieś wskazówki dla Autora tego wątku?
Kolbaau,
skoro piszesz, że z iPhone kolegi działa, to różnica musi być w tym, jaką kartę macie podpiętą do Apple Pay. Problem powinien zostać zweryfikowany przez operatora płatności obsługującego te automaty. Miałem bardzo niedawno podobny problem z odczytywaniem kart Revolut na bramkach na autostradach we Francji, co przysporzyło mi i kierowcom, którzy stali za mną w kolejce sporo nerwów.
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 03 marca 2023 - 10:24
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych