Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

fatalny dźwięk AirpodsPro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreGoriO69

GreGoriO69
  • 15 postów

Napisano 01 lutego 2023 - 19:37

Mam mały problem i nie wiem jak go rozwiązać.
Po aktualizacji mojego iP11PM do wersji 16.3, słuchawki źle odtwarzają wszelką muzykę. nie ważne czy to Radio czy spotify czy z telefonu.
Próbowałem na nowo odtworzyć telefon ale problem nie znika.
Co ciekawe, jeśli odtworzę telefon jako nowy, to słuchawki grają normalnie. po ponownym przywróceniu kopii... problem wraca.
Przypuszczam, że coś jest skopane w systemie, ale niestety nie mam poprzedniej kopii telefonu więc nie mogę sprawdzić czy moja kopia również jest uwalona.
Na macu problemu nie ma...
czy ktoś ma/miał podobny problem? 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 02 lutego 2023 - 01:38

Wiem, że to może głupie pytanie, ale próbowałeś ponownie sparować z telefonem?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 GreGoriO69

GreGoriO69
  • 15 postów

Napisano 02 lutego 2023 - 07:00

Tak, usunąłem je z telefonu, i na nowo przypisałem.
Wczoraj sobie przypomniałem że przecież mogę też słuchać z AW.
zgrałem jakąś muzykę z tlf. na AW i słuchawki pięknie grają. 
więc nie wiem czy to wina BT czy moich plików.
chyba trzeba będzie poczekać na aktualizację systemu. bo nie chcę od nowa ustawiać wszyskich aplikacji. :wub:



#4 bysio

bysio
  • 216 postów
  • SkądBytom, Poland

Napisano 02 lutego 2023 - 13:30

Dla nich jest program naprawczy. Sprawdź. Ja miałem dziwne trzaski i wymienili mi je na nowe.


McBook Pro 15" Touch Bar  / iPhone 11 Pro / iPad 11 Pro LTE / Apple Watch 5 SS


#5 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 645 postów
  • Płeć:

Napisano 02 lutego 2023 - 13:32

Dla nich jest program naprawczy. Sprawdź. Ja miałem dziwne trzaski i wymienili mi je na nowe.

 

Tu nie ma czego naprawiać, skoro z czystym iPhone oraz z Watchem działają poprawnie, a problem pojawia się dopiero po odtworzeniu kopii na iPhone.



#6 MiL

MiL
  • 1 402 postów
  • Płeć:

Napisano 02 lutego 2023 - 15:11

Tu jest potrzebny jakiś program naprawczy na iPhone, a raczej jego system bo to on jest winowajcą.



#7 GreGoriO69

GreGoriO69
  • 15 postów

Napisano 02 lutego 2023 - 15:27

Tu jest potrzebny jakiś program naprawczy na iPhone, a raczej jego system bo to on jest winowajcą.

Właśnie! jak wyżej piszę, dziwne że na czystym/nowym IOS działają poprawnie.
Sama rozmowa telefoniczna też jest ok, słychać normalnie. słuchawki mam już prawie dwa lata i to pierwsze takie kłopoty.
Szkoda że nie mam w pobliżu siebie kogoś z takimi samymi słuchawkami.  

Nie uśmiecha mi się ponownie instalować wszystkiego od nowa, zwłaszcza że w kilku aplikacjach mam parę rzeczy a nie mam chmury do tego.
No nic, poczekam na aktualizację do 16.3.1 czy też 16.4
najwyżej z zegarka poleci muzyka.
A potem się zastanowię jak ogarnąć tamte aplikacje, by nie stracić zawartości.



#8 GreGoriO69

GreGoriO69
  • 15 postów

Napisano 13 lutego 2023 - 21:50

Idzie uaktualnienie!! 16.3.1

mam nadzieję że naprawi mój problem...



#9 GreGoriO69

GreGoriO69
  • 15 postów

Napisano 14 lutego 2023 - 19:49

Idzie uaktualnienie!! 16.3.1

mam nadzieję że naprawi mój problem...

No i doopa.
pozostaje mi poszukać gdzie i jak, mogę schować pliki z aplikacji by przywrócić po kolei wszystko.
czeka mnie żmudny proces budowania kopii od nowa. SZKODA!
KUPIŁEM NOWE SŁUCHAWKI BiW Px7, i one grają perfekcyjnie.
a AirPod-sy się chyba obraziły  :wub:



#10 GreGoriO69

GreGoriO69
  • 15 postów

Napisano 03 marca 2023 - 22:31

No i rozwiązałem problem instalując czysty IOS.
Zmusił mnie do tego lot samolotem, SIC!
Okazało się, że mając nowe słuchawki nauszne, o które pytałem w innym wątku, W samolocie nie dało się słuchać.  :wacko: 
Start i lądowanie samolotu spowodowały, że lewa zupełnie się wyłączyła. A ruchy głową, trzaski.
ANC wariował i wyłączył mi całkowicie odtwarzanie. Nawet wyłączenie nie pomagało. kilka razy stuknąłem w lewą i o dziwo dziwo, zatrybiło.
Potem w domu kilka razy podobna sytuacja, coś mi spadło na ziemię i tak samo, lewa-cisza.
powiązałem to z kłopotami z Airpods-ami i BT. Więc co mi pozostało?
Jak na razie po instalacji nowego systemu, od 3 dni spokój.
Airpodsy wreszcie grają normalnie, a Bowers/Wilkins nie przerywa.
Piszę o tym, bo może ktoś pomyśli jego, że słuchawki są wadliwe, a wystarczy sprawdzić na czystym systemie czy problem zniknie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych