Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pozytywnie rozstrzygnięcie reklamacji dzięki pomocy Media Markt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 19 listopada 2022 - 00:47

Hej,

 

za pozwoleniem moderatora globalnego zakładam temat, by opisać sytuację mojej reklamacji. Mam problem z ekranem i oddałam telefon na rękojmię. Ku mojemu zaskoczeniu serwis odmówił naprawy pisząc, iż usterki nie ma. Wcześniej wyszła ona w testach diagnostycznych na infolinii Apple. Odpisałam do sklepu, że nie zgadzam się z opinią, objawy są uciążliwe i częste więc nie rozumiem jak serwis mógł nie wykryć usterki. Zadzwonił do mnie Pan z Media Markt i dopytał o szczegóły objawów, które zamierza przedstawić serwisowy w celu ponownego sprawdzenia. Byłam pozytywnie zaskoczona. Na drugi dzień ten sam Pan zadzwonił z informacją, iż po uzupełnieniu mojego opisu i długiej współpracy z Apple ekran zostanie wymieniony, a także z powody baterii już kulejącej zapytał, czy chcę wymienić ją za 249 zł. z pełną gwarancją. Nie spotkałam się z takim podejściem, wręcz ze spychologią i olewaniem tematów przez sklep. 

Jestem bardzo zadowolona i chciałam pochwalić sklep, zaangażowanie pracowników, a także bardzo ładne zachowanie Apple.

Miałam z innym znanym sklepem wiele nieprzyjemności, a nawet mimo ubezpieczenia dodatkowego całkowicie mnie olano i nie spodziewałam się, że można liczyć na pomoc ze strony sklepu :)

 

Telefon jest w drodze, czekam z niecierpliwością na odbiór :)


  • WojtekWojtek lubi to

iPhone 14 PRO Max


#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 19 listopada 2022 - 12:35

Jedyny zgrzyt jest taki, że dałaś się wkopać w 'oryginalną' baterię za 250 zł, a wsadzili Ci tam no-name zamiennik i nikt nie wie, jak to będzie działać. Niemniej są ludzie, którzy nie mają potem z tym przygód, także trzymam kciuki i powodzenia.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 20 listopada 2022 - 19:59

Jedyny zgrzyt jest taki, że dałaś się wkopać w 'oryginalną' baterię za 250 zł, a wsadzili Ci tam no-name zamiennik i nikt nie wie, jak to będzie działać. Niemniej są ludzie, którzy nie mają potem z tym przygód, także trzymam kciuki i powodzenia.

Skąd wiesz, że to no name skoro to serwis Apple? Mam na dokumencie oryginalna bateria z gwarancją Apple, więc chyba nie taki szit.


iPhone 14 PRO Max


#4 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 21 listopada 2022 - 00:17

Muszę przyznać, że mi też coś tu nie gra. Składałaś reklamację z tytułu rękojmi, a potraktowano Ciebie jakby w ramach dwóch procedur. Ekran wymieniono w procedurze reklamacji, a wymianę baterii potraktowano jako odpłatną usługę pogwarancyjną na życzenie?

Informacja ze strony Media Markt:
https://pomoc.mediam...pie-media-markt
„Naprawa smartfona w sklepie Media Markt
Naprawy smartfonów i tabletów w sklepie są prowadzone wyłącznie w ramach odpłatnej usługi serwisu pogwarancyjnego na życzenie, a nie w ramach obsługi gwarancyjnej producenta sprzętu. Tym samym sprzęt po naprawie może zostać uznany przez producenta za niespełniający warunków do zachowania gwarancji. …”

Kwit z reklamacji dostałaś z MM, czy z innego serwisu? Ponadto, jeżeli serwisowi coś nie „grało” z baterią w okresie ochrony konsumenckiej, to jej wymiana powinna nastąpić nieodpłatnie.

#5 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 21 listopada 2022 - 01:06

Muszę przyznać, że mi też coś tu nie gra. Składałaś reklamację z tytułu rękojmi, a potraktowano Ciebie jakby w ramach dwóch procedur. Ekran wymieniono w procedurze reklamacji, a wymianę baterii potraktowano jako odpłatną usługę pogwarancyjną na życzenie?

Informacja ze strony Media Markt:
https://pomoc.mediam...pie-media-markt
„Naprawa smartfona w sklepie Media Markt
Naprawy smartfonów i tabletów w sklepie są prowadzone wyłącznie w ramach odpłatnej usługi serwisu pogwarancyjnego na życzenie, a nie w ramach obsługi gwarancyjnej producenta sprzętu. Tym samym sprzęt po naprawie może zostać uznany przez producenta za niespełniający warunków do zachowania gwarancji. …”

Kwit z reklamacji dostałaś z MM, czy z innego serwisu? Ponadto, jeżeli serwisowi coś nie „grało” z baterią w okresie ochrony konsumenckiej, to jej wymiana powinna nastąpić nieodpłatnie.

Czegoś chyba nie rozumiesz. Ekran został wymieniony z tytułu rękojmi, baterii za free się nie wymienia tylko za opłatą w serwisie Apple. Nie potraktowano mnie jak przy procedurach gwarancyjnych - tu sklep wziął na barki temat i z serwisem Apple w swojej gestii się dogadał, że w ramach rękojmi ekran ma zostać wymieniony.

Co do baterii to bzdura, bo dawno jest po gwarancji i wyjaśniłam, że nie jest uszkodzona tylko zgodnie z czasem zużyta, ale działa poprawnie. Na moje życzenie została wymieniona, tak jak wielu posiadaczy robi to odpłatnie w serwisach.

To była rękojmia, na gwarancję to bym do Apple wysłała.


Użytkownik Dastia edytował ten post 21 listopada 2022 - 01:11

iPhone 14 PRO Max


#6 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 21 listopada 2022 - 01:27

Dastio, na reklamacjach z tytułu rękojmi „zjadłam zęby”, ale skoro Ty uważasz, że wszystko jest w porządku, to ja nie mam tu już nic do powiedzenia.
  • makemymind lubi to

#7 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 21 listopada 2022 - 09:23

Nie ma co szukać problemu na siłę. My też obsługujemy naprawy w ramach rękojmi z Media Markt i innych sklepów i również czasem wymieniamy płatnie baterie. Jeśli klient reklamuje czas pracy, a telefon jest sprawny tylko po tych prawie dwóch latach ma zużytą baterię to wyceniamy jej wymianę i często klienci opłacają jej wymianę.

249 złotych za wymianę baterii to również nie jest cena, która oznacza, że włożono zamiennik baterii. U nas normalnie wymiana kosztuje 279, więc po prostu serwis zrobił taniej, po kosztach, a może ma jakąś umowę ze sklepem, tego nie wiemy. 


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#8 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 21 listopada 2022 - 15:24

Nie ma co szukać problemu na siłę. My też obsługujemy naprawy w ramach rękojmi z Media Markt i innych sklepów i również czasem wymieniamy płatnie baterie. Jeśli klient reklamuje czas pracy, a telefon jest sprawny tylko po tych prawie dwóch latach ma zużytą baterię to wyceniamy jej wymianę i często klienci opłacają jej wymianę.

249 złotych za wymianę baterii to również nie jest cena, która oznacza, że włożono zamiennik baterii. U nas normalnie wymiana kosztuje 279, więc po prostu serwis zrobił taniej, po kosztach, a może ma jakąś umowę ze sklepem, tego nie wiemy. 

Tak jak mówisz. Cenę ja pomyliłam. Kwota to 289 zł.


Dastio, na reklamacjach z tytułu rękojmi „zjadłam zęby”, ale skoro Ty uważasz, że wszystko jest w porządku, to ja nie mam tu już nic do powiedzenia.

Mi się nigdy nie udało jak pisałam wcześniej. Trzy laptopy i zawsze przegrałam. Natomiast telefony kupuję w Media Markt, z nimi nie walczyłam i stąd post, że się da. Tak jak kolega napisał mają umowę o współpracy, a że reklamowałam też baterię i tego nie uznano to padła propozycja, że za jednym zamachem odpłatnie mogą mi wymienić. Inaczej musiałabym ponownie wysyłać telefon na odpłatną wymianę baterii. Cały szkopuł.


iPhone 14 PRO Max


#9 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 01 grudnia 2022 - 22:41

Mam już papierowe potwierdzenie serwisu Apple o nowym ekranie wymienionym z tytułu rękojmi i nowej baterii na życzenie klienta. Telefon również pokazuje informacje - ekran oryginalny Apple, bateria oryginalna Apple. Jak pisałam jestem bardzo zadowolona, ekran działa sprawnie, no i bateria trzyma rewelacyjnie. No jak nowy telefon ;)


iPhone 14 PRO Max


#10 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 grudnia 2022 - 23:04

Gratulacje


  • Dastia lubi to

#11 Dastia

Dastia
  • 905 postów

Napisano 02 grudnia 2022 - 15:35

Gratulacje

Bardzo dziękuję, cieszę się jak dziecko :) Ponad 2 tygodnie bez iP na jakimś ogórku przekonało mnie, że naprawdę te telefony są bezcenne, a teraz nie mam opcji kupna nowszego modelu. Moja niebieska strzała jest ze mną najdłużej ze wszystkich modeli i pewnie jeszcze ze mną zostanie :)


iPhone 14 PRO Max





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych