Hej,
za pozwoleniem moderatora globalnego zakładam temat, by opisać sytuację mojej reklamacji. Mam problem z ekranem i oddałam telefon na rękojmię. Ku mojemu zaskoczeniu serwis odmówił naprawy pisząc, iż usterki nie ma. Wcześniej wyszła ona w testach diagnostycznych na infolinii Apple. Odpisałam do sklepu, że nie zgadzam się z opinią, objawy są uciążliwe i częste więc nie rozumiem jak serwis mógł nie wykryć usterki. Zadzwonił do mnie Pan z Media Markt i dopytał o szczegóły objawów, które zamierza przedstawić serwisowy w celu ponownego sprawdzenia. Byłam pozytywnie zaskoczona. Na drugi dzień ten sam Pan zadzwonił z informacją, iż po uzupełnieniu mojego opisu i długiej współpracy z Apple ekran zostanie wymieniony, a także z powody baterii już kulejącej zapytał, czy chcę wymienić ją za 249 zł. z pełną gwarancją. Nie spotkałam się z takim podejściem, wręcz ze spychologią i olewaniem tematów przez sklep.
Jestem bardzo zadowolona i chciałam pochwalić sklep, zaangażowanie pracowników, a także bardzo ładne zachowanie Apple.
Miałam z innym znanym sklepem wiele nieprzyjemności, a nawet mimo ubezpieczenia dodatkowego całkowicie mnie olano i nie spodziewałam się, że można liczyć na pomoc ze strony sklepu
Telefon jest w drodze, czekam z niecierpliwością na odbiór