Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch 7 nie synchronizuje planu sieci LTE (T-Mobile)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jakub Chodziński

Jakub Chodziński
  • 5 postów

Napisano 19 września 2022 - 21:17

Cześć,
mam problem z konfiguracją Apple Watcha serii 7 z LTE, ponieważ po dodaniu planu sieci komórkowej w aplikacji, nie widnieje on na ekranie samego zegarka. Co ciekawe, aplikacja twierdzi, że plan jest nieużywany i faktycznie tak jest, ponieważ po wejściu w ustawienia sieci komórkowej na samym zegarku, twierdzi on, że żadnego planu nie posiada. W jaki sposób mógłbym zsynchronizować te ustawienia? Zegarek jest połączony z iPhonem i jestem w stanie zmieniać jego ustawienia z poziomu aplikacji, lecz jak widać, to ustawienie nie chce się zsynchronizować.
 
W załączniku przesyłam zdjęcia w jaki sposób to wygląda na obu urządzeniach.
 
Załączony plik  Screenshot 2022-09-19 205955.jpg   215,26 KB   1 Ilość pobrań
Załączony plik  Screenshot 2022-09-19 210010.jpg   85,48 KB   1 Ilość pobrań


#2 barty96

barty96
  • 101 postów

Napisano 20 września 2022 - 16:18

Musisz kontaktować się z Tmobile  - tylko ich działanie może pomóc w takiej sytuacji - wygląda to na problem aktywacji karty esim po stronie operatora



#3 Jakub Chodziński

Jakub Chodziński
  • 5 postów

Napisano 21 września 2022 - 18:17

Jeśli chodzi o sam proces aktywacji to sprawa była poruszana na infolinii chyba z 6 razy i ciągnęła się łącznie 2 miesiące zanim nastąpił aktualny etap - T-mobile widnieje na liście planów i jest jako nieużywane. Teraz się zastanawiam czy problemem nie był tu brak zegarka w zasięgu telefonu w momencie aktywacji lub brak karty fizycznej T-mobile, ponieważ używany jest jako esim na telefonie, a kartą fizyczną jest inna - zagraniczna.



#4 Jakub Chodziński

Jakub Chodziński
  • 5 postów

Napisano 02 października 2022 - 14:50

Dziękuję za podpowiedzi, ale tak jak wyżej pisałem, sprawa była poruszana kilka razy u operatora i nic to nie pomogło, więc postanowiłem spróbować naprawić problem samemu. Zostawię rozwiązanie dla potomnych, może komuś się przyda.

 

Przyczyna problemu: dualSIM (telefon miał fizycznie włożoną kartę z innego kraju, a karta Polska - docelowa, była używana jako eSIM)

Rozwiązanie:

Postanowiłem, że spróbuję przejść cały proces aktywacji MultiSIM od nowa, począwszy od parowania zegarka. Usunąłem widniejący w aplikacji Watch, nieużywany profil sieci komórkowej oraz całkowicie wyzerowałem zegarek usuwając jego parę. Po zakończonym procesie przywracania zegarka do stanu fabrycznego, wyciągnąłem zagraniczną kartę SIM z telefonu, a polski eSIM ustawiłem jaką kartę główną i domyślną dla wszystkich kontaktów (pomimo iż wcześniej też była tak ustawiona, ale telefon ponownie się mnie zapytał czy to zrobić, więc kliknąłem, że TAK). Otworzyłem aplikację Watch i ponownie rozpocząłem proces parowania urządzenia. W trakcie tego procesu zostałem zapytany, czy chcę dodać nowy profil sieci komórkowej, a więc zgodziłem się. Konfiguracja wymagała ode mnie zalogowania się na konto T-mobile, utworzone wcześniej w aplikacji Mój T-mobile oraz ponowną aktywację usługi MultiSIM. Kilka kolejnych ekranów konfiguracji innych ustawień zegarka i BUM!, zegarek został połączony z siecią, a jako potwierdzenie dostałem wiadomość SMS od T-mobile o poprawnej aktywacji nowej usługi. Cały proces trwał zaledwie 5-10 min, a wszystko działało. Na sam koniec włożyłem zagraniczną kartę do telefonu i po problemie.


  • barty96 lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych