
Apple Watch 7 nie synchronizuje planu sieci LTE (T-Mobile)
#1
Napisano 19 września 2022 - 21:17
#2
Napisano 20 września 2022 - 16:18
Musisz kontaktować się z Tmobile - tylko ich działanie może pomóc w takiej sytuacji - wygląda to na problem aktywacji karty esim po stronie operatora
#3
Napisano 21 września 2022 - 18:17
Jeśli chodzi o sam proces aktywacji to sprawa była poruszana na infolinii chyba z 6 razy i ciągnęła się łącznie 2 miesiące zanim nastąpił aktualny etap - T-mobile widnieje na liście planów i jest jako nieużywane. Teraz się zastanawiam czy problemem nie był tu brak zegarka w zasięgu telefonu w momencie aktywacji lub brak karty fizycznej T-mobile, ponieważ używany jest jako esim na telefonie, a kartą fizyczną jest inna - zagraniczna.
#4
Napisano 02 października 2022 - 14:50
Dziękuję za podpowiedzi, ale tak jak wyżej pisałem, sprawa była poruszana kilka razy u operatora i nic to nie pomogło, więc postanowiłem spróbować naprawić problem samemu. Zostawię rozwiązanie dla potomnych, może komuś się przyda.
Przyczyna problemu: dualSIM (telefon miał fizycznie włożoną kartę z innego kraju, a karta Polska - docelowa, była używana jako eSIM)
Rozwiązanie:
Postanowiłem, że spróbuję przejść cały proces aktywacji MultiSIM od nowa, począwszy od parowania zegarka. Usunąłem widniejący w aplikacji Watch, nieużywany profil sieci komórkowej oraz całkowicie wyzerowałem zegarek usuwając jego parę. Po zakończonym procesie przywracania zegarka do stanu fabrycznego, wyciągnąłem zagraniczną kartę SIM z telefonu, a polski eSIM ustawiłem jaką kartę główną i domyślną dla wszystkich kontaktów (pomimo iż wcześniej też była tak ustawiona, ale telefon ponownie się mnie zapytał czy to zrobić, więc kliknąłem, że TAK). Otworzyłem aplikację Watch i ponownie rozpocząłem proces parowania urządzenia. W trakcie tego procesu zostałem zapytany, czy chcę dodać nowy profil sieci komórkowej, a więc zgodziłem się. Konfiguracja wymagała ode mnie zalogowania się na konto T-mobile, utworzone wcześniej w aplikacji Mój T-mobile oraz ponowną aktywację usługi MultiSIM. Kilka kolejnych ekranów konfiguracji innych ustawień zegarka i BUM!, zegarek został połączony z siecią, a jako potwierdzenie dostałem wiadomość SMS od T-mobile o poprawnej aktywacji nowej usługi. Cały proces trwał zaledwie 5-10 min, a wszystko działało. Na sam koniec włożyłem zagraniczną kartę do telefonu i po problemie.
- barty96 lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych