Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[iPhone 12] Vol. 2 - Face ID nie działa po wyczyszczeniu telefonu pod strumieniem wody


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ekhangell

Ekhangell
  • 18 postów

Napisano 19 września 2022 - 10:11

Ad: [iPhone 12] Face ID nie działa po wyczyszczeniu telefonu pod strumieniem wody - iPhone - Forum MyApple.pl

 

Pan moderator od paru dni nie kwapi się ruszyć tematu pomimo otrzymania PM-a, więc informuję na użytek przyszłych ofiar marketingu Apple'a (i średniej inżynierii), że wymieniono mi telefon na nowy. Tak więc w razie podobnych incydentów - śmiało reklamować. Możliwe, że mi się poszczęściło, ale spróbować warto.

 

EDIT: nie wiem czemu link nie działa, ale nie chce mi się naprawiać.


Użytkownik Ekhangell edytował ten post 19 września 2022 - 10:13


#2 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 19 września 2022 - 10:20

Super że się udało. Najwyraźniej czujniki nie złapały zalania :)

iPhone 15 Pro


#3 Ekhangell

Ekhangell
  • 18 postów

Napisano 19 września 2022 - 10:35

Nie no, od początku było wiadomo, że telefon zalany. Powiedziałem to z miejsca, poza tym na soczewkach była perfidna kondensacja. Info o zalaniu było w protokole przyjęcia do serwisu. Generalne podejście Apple'a jest takie, że roczna gwarancja producenta nie obejmuje zalania, ale jest jeszcze polska dwuletnia rękojmia i w jej ramach mogą się zlitować. 



#4 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 19 września 2022 - 10:45

No to dobra wiadomość na przyszłość. Reklamować z tytułu rękojmi i ładnie prosić:)

iPhone 15 Pro


#5 Ekhangell

Ekhangell
  • 18 postów

Napisano 19 września 2022 - 11:28

Na infolinii Cortlandu babka dała mi do zrozumienia, że takie przypadki są częste i raczej mi naprawią, a z kolei faceci w placówce Cortlandu okazali zaskoczenie sposobem rozpatrzenia, także ciekawe jak się prezentuje średnia statystyczna. Mój egzemplarz był w dość opłakanym stanie (poza zalaniem) i jeszcze 2 miesiące przed gwarancją, a mimo to mi wymienili - więc raczej producent okazuje łaskę nie wychodząc z założenia jakoby klient chciał go tylko wydoić.



#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 922 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 19 września 2022 - 17:44

Pan moderator od paru dni nie kwapi się ruszyć tematu pomimo otrzymania PM-a

Pan moderator ma życie i bywa na wakacjach. Poza tym pan moderator uznał, że to nie jest szczególnie ciekawe ORAZ po raz kolejny panu moderatorowi nie spodobały się Twoje niskiego lotu odzywki.

 

Pan moderator zamyka.


  • winmaciek lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych