Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple TV 4K 2021 - marna jakość na Netflixie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#26 Cudziak

Cudziak
  • 89 postów

Napisano 27 września 2022 - 19:18

Możesz jeszcze spróbować utworzyć mobilny router z telefonu (o ile masz dobre LTE / 5G), podłączyć do niego Apple TV i sprawdzić jak będzie działać na Internecie od innego operatora, bo według mnie problem leży gdzieś po stronie UPC tylko ciężko stwierdzić czy winny jest router czy coś mają zrypane w routingu sieci u siebie. 

Sprawdzałem po Wifi. Najpierw na testy poszlo Wifi z UPC i speedtest na Apple TV wskazal 100mb ale niestety obraz był tak samo zły jak na kablu. Następnie zrobiłem router z telefonu na LTE, speedtest wskazał prędkość 45mb i obraz niestety bez zmian... Nie wiem gdzie mam się z tym problemem zgłosić, do UPC, do Apple? Netflix mi nie pomoże. Tu musi być jakiś głupi problem, skoro niektóre seriale działają super, a tylko niektóre do kitu.



#27 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 897 postów
  • Płeć:

Napisano 27 września 2022 - 19:23

Netflix prawdopodobnie faktycznie Ci nie pomoże, ale Apple tym bardziej, a już na pewno nie UPC, które, jak wynika ze wszystkich testów, które przeprowadziłeś, nie jest tutaj winne. Pozostaje Ci się przyzwyczaić, że Netflixa oglądasz bezpośrednio na TV, a pozostałe usługi ciągniesz po aTV.



#28 Cudziak

Cudziak
  • 89 postów

Napisano 27 września 2022 - 22:22

Netflix prawdopodobnie faktycznie Ci nie pomoże, ale Apple tym bardziej, a już na pewno nie UPC, które, jak wynika ze wszystkich testów, które przeprowadziłeś, nie jest tutaj winne. Pozostaje Ci się przyzwyczaić, że Netflixa oglądasz bezpośrednio na TV, a pozostałe usługi ciągniesz po aTV.

Wydałem 900zł na podstawke apple żeby oglądać wszystko poza Netflixem i się przełączać między nią a TV? :D Dobre sobie... 



#29 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 897 postów
  • Płeć:

Napisano 28 września 2022 - 06:28

Rozumiem Twoje rozczarowanie, ale nie wiem kto (jeśli nie sam Netflix, w co sam słusznie powątpiewasz), lub co może jeszcze pomóc. Wydaje mi się, że wyczerpaliśmy wszystkie, dostępne z poziomu użytkownika sposoby. Jak uda Ci się rozwiązać problem, to daj znać.

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 28 września 2022 - 06:53


#30 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 861 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 września 2022 - 09:10

Wydałem 900zł na podstawke apple żeby oglądać wszystko poza Netflixem i się przełączać między nią a TV? :D Dobre sobie... 

 

Kupowałeś online? Minęło już 14 dni? Jeśli nie to pakuj i oddaj. Zamów nową kostkę. Wyeliminujesz w ten sposób problem sprzętowy. 


 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) |  Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#31 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 897 postów
  • Płeć:

Napisano 28 września 2022 - 11:19

Kupowałeś online? Minęło już 14 dni? Jeśli nie to pakuj i oddaj. Zamów nową kostkę. Wyeliminujesz w ten sposób problem sprzętowy.

Kolega zaczął wątek 14/08, więc nie ma o czym gadać. Można oczywiście próbować reklamować jeszcze.
  • Cudziak lubi to

#32 MiL

MiL
  • 1 453 postów
  • Płeć:

Napisano 30 września 2022 - 11:12

A usuwałeś aplikację Netflixa i instalowałeś od nowa? 



#33 Cudziak

Cudziak
  • 89 postów

Napisano 30 września 2022 - 18:49

A usuwałeś aplikację Netflixa i instalowałeś od nowa? 

Tak, to było robione jako pierwsze. 



#34 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 861 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2022 - 15:37

No to zostaje Ci przywrócenie Apple TV do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja lub w ostateczności serwis.


 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) |  Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#35 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 861 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 06 października 2022 - 16:13

@Cudziak, a masz w ustawieniach Netflixa ustawioną jakość wideo na maksymalną?

 

Zrzut-ekranu-2022-10-6-o-17-12-41.png


 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) |  Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#36 Cudziak

Cudziak
  • 89 postów

Napisano 06 października 2022 - 22:55

@Cudziak, a masz w ustawieniach Netflixa ustawioną jakość wideo na maksymalną?

 

Zrzut-ekranu-2022-10-6-o-17-12-41.png

 

Tak :''') To sprawdzałem też jako pierwsze bo jest to wypisane na stronie netflixa w dziale pomocy. 

 

Naprawdę uwierzcie mi, jestem na maksa załamany tą sytuacją... :D Nikt nie wie dlaczego coś się takiego dzieje i chyba jestem jakimś wyjątkiem bo nikt się nie zgłasza z podobnym problemem :'D



#37 Magsp

Magsp
  • 2 postów

Napisano 01 grudnia 2022 - 22:41

Tak :''') To sprawdzałem też jako pierwsze bo jest to wypisane na stronie netflixa w dziale pomocy. 

 

Naprawdę uwierzcie mi, jestem na maksa załamany tą sytuacją... :D Nikt nie wie dlaczego coś się takiego dzieje i chyba jestem jakimś wyjątkiem bo nikt się nie zgłasza z podobnym problemem :'D

 

Cześć. Mam dokładnie ten sam problem. Dziś trafiłem na ten wątek, więc opiszę co u mnie w trawie piszczy.. Posiadam od niedawna przystawkę Apple TV 4K, podłączoną przez wzmacniacz ONKYO do TV LG 4K i projektora 1080p Panasonic. Przystawkę Apple TV 4K (2021) około 900 zł, kupiłem praktycznie tylko dla ATMOS. Posiadam jeszcze Mi BOX S Xiaomi za około 200 zł. Środowisko testowe jest identyczne. Ten sam Internet itp. Apple TV 4K rzeczywiście ma problem na kilku produkcjach. Szczególnie na serialu Sandman czy np. na filmie GRAYMAN. Jakość tragiczna....!  ale tylko na projektorze 1080p. Na TV LG 4K leci bardzo ładnie. A na projektorze jakby było 240p-360p. Żenujący obraz. Więc nie jest to problem Internetu. Dodatkowo jak włączam Netflix na Mi BOX S Xiaomi i te wspomniane produkcje, to obraz na projektorze jest jak żyleta 1080p! Więc nie jest to też problem Netflix. Generalnie obraz na projektorze z Xiaomi MI BOX S za 200 zł jest znacznie bardziej ostry z Neflixa niż z Apple TV 4K za 900 zł. Tylko ten ATMOS którego nie ma Mi Box S... Więc podsumowując obraz z Apple TV 4K na TV LG 4K jest generalnie bardzo dobry. Natomiast na projektorze 1080p obraz ogólnie siada, widać mniejszy stream, niby nie jest źle na większości produkcji, ale kilka z nich ma obraz bardzo słaby. Ten sam serial z Mi BOX S na projektorze leci jak żyleta. Ostry. Więc ewidentnie jest to wina przystawki Apple TV 4K, lub jakiegoś błędu kodowania niektórych seriali i rozpoznawania urządzenia na którym ma odtwarzać konkretny tytuł. Jakby dla urządzeń 1080p miał ustawioną znacznie gorszą jakość do odtwarzania. Jestem zdenerwowany, bo to duże pieniądze. Niby Apple taki super, a tu się okazuje że urządzenie za 200 zł jest w stanie rozłożyć Apple na łopatki jeśli chodzi o jakość obrazu z Netflix. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych