Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

„Nie można skonfigurować Apple Pay, wystąpił błąd podczas konfigurowani Apple Pay.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 odtdor

odtdor
  • 11 postów

Napisano 20 czerwca 2022 - 14:25

Cześć, mam problem z dodaniem swoich kart Apple Pay do AppleWatcha 5. Przez cały czas miałem podpięte swoje karty do zegarka i wszystko działało poprawnie, musiałem odpiąć swoje karty, ponieważ oddawałem zegarek na wymiane przedniej szybki. Po powrocie z naprawy próbując dodać swoje karty do zegarka wyskakuje komunikat taki jak w tytule posta. Komunikat pojawia się za każdym razie, niezależnie od tego czy próbuje dodać kartę z poziomu aplikacji banku, z poziomu aplikacji Watch na iPhone. Probowalem wyzerować zegarek, odparować go, sparować z innym telefonem, z innymi kartami, czy czas jest to samo. Kontaktowałem się z bankiem, sugerowali odparowanie i sparowane zegarka - co nie pomogło. Ktoś miał podobny problem? Jaka może być przyczyna tego problemu? Pozdrawiam.

#2 landr

landr
  • 1 389 postów

Napisano 20 czerwca 2022 - 17:50

Spróbuj, iphone i AW podłączone do BT i wifi (to samo dla obu urządzeń) i AW powinien leżeć na ładowarce...



#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 20 czerwca 2022 - 18:50

E tam, nie musi leżeć na ładowarce. Wi-Fi też jest opcjonalne.

Ja mam takie przeczucie, że zegarek wykrył, że była ingerencja sprzętowa i zablokował płatności (bo oficjalnie jest nierozbieralny). Nie wiem, czy nawet nie było kiedyś podobnego przypadku na forum. Coś mi świta, że kiedyś się taki temat już pojawił. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych