
„Nie można skonfigurować Apple Pay, wystąpił błąd podczas konfigurowani Apple Pay.
#1
Napisano 20 czerwca 2022 - 14:25
#2
Napisano 20 czerwca 2022 - 17:50
Spróbuj, iphone i AW podłączone do BT i wifi (to samo dla obu urządzeń) i AW powinien leżeć na ładowarce...
#3
Napisano 20 czerwca 2022 - 18:50
E tam, nie musi leżeć na ładowarce. Wi-Fi też jest opcjonalne.
Ja mam takie przeczucie, że zegarek wykrył, że była ingerencja sprzętowa i zablokował płatności (bo oficjalnie jest nierozbieralny). Nie wiem, czy nawet nie było kiedyś podobnego przypadku na forum. Coś mi świta, że kiedyś się taki temat już pojawił.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych