Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Komunikat o serwisie baterii na nowym telefonie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 wxktor_

wxktor_
  • 2 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 19:26

Telefon kupiony około tydzień temu, nie objawia żadnych oznak które faktycznie wskazywałyby na problemy z baterią, wszystko działa sprawnie a i tak wyświetla się ten komunikat:
https://imgur.com/a/eRq2jVE

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 081 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2022 - 19:30

A gdzie kupiłeś telefon? W sklepie, czy 'z nadwyżek magazynowych' albo 'nówkę sztukę wysyłka z chin w 3 tygodnie'?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 wxktor_

wxktor_
  • 2 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 19:38

W Media Expert

#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 818 postów
  • Płeć:

Napisano 10 czerwca 2022 - 19:39

Reklamuj, nie ma co się zastanawiać. 



#5 ali_cja

ali_cja
  • 248 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 20:22

Proponuję złożenie reklamacji z tytułu rękojmi (u Sprzedawcy) poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży ( na podstawie art. 560 Kodeksu cywilnego *)
W treści oświadczenia podajesz miejsce i datę zakupu, przedmiot (oraz jego nr seryjny), krótki opis wady z zaznaczeniem, iż obawiasz się z powodu tej wady o swoje życie lub zdrowie, wyznaczasz termin zwrotu kosztów zakupu (np. 7 dni kalendarzowych, liczonych od następnego dnia od dnia złożenia Sprzedawcy oświadczenia)) i sposób przekazania środków (np. nr konta bankowego) oraz oczywiście dołączasz telefon z pełnym wyposażeniem.
*)
Źródło: Kodeks cywilny

Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
§ 3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
§ 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.


#6 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 800 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 10 czerwca 2022 - 20:27

W Media Expert

 

Stacjonarnie czy przez internet? Bo jak przez internet to możesz zwrócić bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni. 


 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) 

 Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#7 ali_cja

ali_cja
  • 248 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 22:52

Stacjonarnie czy przez internet? Bo jak przez internet to możesz zwrócić bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni.


To nie takie proste. Prawo do zwrotu (zwane też prawem do namysłu) przysługuje wyłącznie konsumentom i osobom, którym prawo pozwala korzystać z praw konsumenckich, gdy np. zakupiony produkt „na odległość” nie spełnia naszych oczekiwań. W przypadku wykrycia wady w sprzedanym produkcie przewidziana jest ścieżka reklamacyjna.

Przepraszam za OT, mylnie przyjęłam, że piszemy w „Reklamacjach”.
 

Bez przesady. Jeden czy dwa posty to nic. Jak się całkowicie zmieni tematyka, to zwyczajnie przeniesiemy.

My jesteśmy wymagający i panoszący się, ale nie aż tak, jak niektórzy myślą ;-)
/f






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych