Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone 13 256GB- Nie działa ekran główny. Brak reakcji na przesuwanie w bok


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcinek145

marcinek145
  • 5 postów

Napisano 09 czerwca 2022 - 19:04

Witam 

Dwa miesiące temu kupiłem Iphone 13 256gb po jakiś dwóch tygodniach mam problem z ekranem  głównym nie reaguje na przesuwanie palcem w lewo bądź prawo. Wszystkie aplikacje odpalają się normalnie oraz przesuwanie działa bez zarzutu. Po restarcie problem się rozwiązuje ale po jakimś czasie wraca znowu.

Nie chce odsyłać telefonu na razie do serwisu bo może to problem z jakimiś ustawieniami. 

Proszę o pomoc 

Problem ukazany na filmiku 



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 926 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 09 czerwca 2022 - 19:30

Nie ma filmiku. Wrzuć go na jakiś zewnętrzny serwis najlepiej.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 marcinek145

marcinek145
  • 5 postów

Napisano 09 czerwca 2022 - 20:12

Nie ma filmiku. Wrzuć go na jakiś zewnętrzny serwis najlepiej.

https://youtube.com/shorts/jJFDOR8fmFM?feature=share 

Proszę i przepraszam 



#4 Martinez87

Martinez87
  • 139 postów

Napisano 09 czerwca 2022 - 20:19

A próbowałeś wyzerować go?



#5 marcinek145

marcinek145
  • 5 postów

Napisano 09 czerwca 2022 - 20:35

A próbowałeś wyzerować go?

Tak próbowałem po jakimś czasie dalej jest to samo 



#6 Regiss

Regiss
  • 2 911 postów
  • SkądRadom

Napisano 09 czerwca 2022 - 20:47

No to jakaś usterka fizyczna. Tylko serwis. Nikt nic innego nie poradzi.

iPhone 15 Pro


#7 ali_cja

ali_cja
  • 247 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 13:32

No to jakaś usterka fizyczna. Tylko serwis. Nikt nic innego nie poradzi.


Technicznie być może nic innego nie można poradzić oprócz wizyty w serwisie. Jednak prawnie i owszem, tylko nie w tym dziale Forum.

#8 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 714 postów
  • Płeć:

Napisano 10 czerwca 2022 - 15:07

Po co wytaczać prawne armaty, jak sprzęt jest na gwarancji i bez problemu zostanie naprawiony?

Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 10 czerwca 2022 - 15:07


#9 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 czerwca 2022 - 16:58

A mnie zastanawia czy kupiłeś go jako nowy w autoryzowanym salonie? Czy z drugiej ręki?

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#10 ali_cja

ali_cja
  • 247 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 17:28

Po co wytaczać prawne armaty, jak sprzęt jest na gwarancji i bez problemu zostanie naprawiony?

Dlaczego ma naprawiać prawie nowy telefon, skoro obowiązuje prawne domniemanie istnienia wady w chwili zakupu telefonu? Jeżeli ktoś woli „składaka”, niż np. zwrot kosztów zakupu, to niech oddaje do serwisu.
@marcinek145 nie chciał jeszcze oddawać do serwisu i prosił o pomoc.

Mikołaju, to nie są armaty prawne, tylko powszechnie znane prawa konsumenta. Uchwalone przez parlament dla ochrony „słabszej” strony umowy sprzedaży.

#11 marcinek145

marcinek145
  • 5 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 19:07

A mnie zastanawia czy kupiłeś go jako nowy w autoryzowanym salonie? Czy z drugiej ręki?



Telefon został kupiony nowy w autoryzowanym salonie

Dlaczego ma naprawiać prawie nowy telefon, skoro obowiązuje prawne domniemanie istnienia wady w chwili zakupu telefonu? Jeżeli ktoś woli „składaka”, niż np. zwrot kosztów zakupu, to niech oddaje do serwisu.
@marcinek145 nie chciał jeszcze oddawać do serwisu i prosił o pomoc.

Mikołaju, to nie są armaty prawne, tylko powszechnie znane prawa konsumenta. Uchwalone przez parlament dla ochrony „słabszej” strony umowy sprzedaży.



Mógłbym dowiedzieć się więcej o co chodzi w domniemaniu istnienia wady?

#12 ali_cja

ali_cja
  • 247 postów

Napisano 10 czerwca 2022 - 19:44

Chętnie odpowiem, ale w innym dziale: https://myapple.pl/f...ncja-rękojmia/
Gdy założysz tam nowy temat, postaram się przystępnie Ci wyjaśnić i ewentualnie, jeżeli będziesz sobie tego życzył, po dalszych ustaleniach dotyczących zakupu, pomogę w procesie reklamacyjnym.

#13 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 926 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 czerwca 2022 - 21:51

Dzięki za pomoc w utrzymaniu porządku na forum, ali_cja.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych