Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch 7 cellular brak roamingu (T-Mobile)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 113044

113044
  • 4 postów

Napisano 30 maja 2022 - 22:28

Po zainstalowaniu esim nie mam roamingu danych w smartfonie. Funkcja rozmów tel przez zegarek działa tylko w Polsce, natomiast w roamingu ta funkcja nie działa, a co najbardziej dokuczliwe nie mam roamingu danych w smartfonie. Po wielokrotnych konsultacjach z telekomem i Apple problem wciąż nierozwiązany.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 30 maja 2022 - 22:58

W zegarku roaming nie działa. Jest to opisane w artykułach wsparcia. Niezależnie od tego, czy mówimy o rozmowach, wiadomościach czy internecie. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 113044

113044
  • 4 postów

Napisano 31 maja 2022 - 20:46

....a co najbardziej dokuczliwe nie mam roamingu danych w smartfonie....



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 31 maja 2022 - 20:54

No dobrze, ale głównym problemem jest Apple Watch. Ostatecznie jesteśmy w dziale o nim. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 113044

113044
  • 4 postów

Napisano 01 czerwca 2022 - 05:39

Czy inni użytkownicy zegarka mieli taki problem z roamingiem danych w sieci T-Mobile i jak go rozwiązali?



#6 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 01 czerwca 2022 - 06:41

Mam T-mobile. Mam AW. Jestem pesymistą, bo jak podróżowałem za granicę to nawet nie próbowałem używać AW solo, bez telefonu skoro wiedziałem, że roaming w ZEGARKU nie jest obsługiwany. Natomiast w telefonie roaming działał znakomicie i zegarek miał dostęp do danych przez kontakt z telefonem.

#7 113044

113044
  • 4 postów

Napisano 06 czerwca 2022 - 09:44

Mam T-mobile. Mam AW. Jestem pesymistą, bo jak podróżowałem za granicę to nawet nie próbowałem używać AW solo, bez telefonu skoro wiedziałem, że roaming w ZEGARKU nie jest obsługiwany. Natomiast w telefonie roaming działał znakomicie i zegarek miał dostęp do danych przez kontakt z telefonem.

Dziękuję za wiadomość.

Masz w T-mobile konto firmowe/korporacyjne czy prywatne? Używasz multisim, nie esim, tak?



#8 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 757 postów

Napisano 07 czerwca 2022 - 06:52

Konto mam z oferty dla małych firm. Używam do zegarka e-sim do zegarka (ten sam numer co w telefonie), a nie oddzielnego e-sim. 



#9 lucjannl mac mini

lucjannl mac mini
  • 67 postów
  • SkądRotterdam , NL Katowiece ,PL

Napisano 27 stycznia 2023 - 04:59

Czy inni użytkownicy zegarka mieli taki problem z roamingiem danych w sieci T-Mobile i jak go rozwiązali?


Dzień dobry , Ja mieszkam w Holandi i jak jade do Belgi czy Niemiec nawet w Polsce Roaming nie dział w Apple Watch , jest to spowodowane brakiem umowy miedzy operatorami tylko w swoim kraju dział roaming e-sim , pytałem u swojego operatora i u innych w danym kraju pozdrawiam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych