Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MANDRIVA 2006; POWERPC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 sel4

sel4
  • 787 postów
  • SkądGdynia

Napisano 26 marca 2006 - 18:41

Witam! Pierwszy raz jestem na tym forum, więc wypadałoby sie przywitać : Witam! Jestem bardzo zadowolonym użytkownikiem Mandrivy 2006. Myślę nad kupnem nowego laptopa. W grę wchodzi Acer (14") i mały dysk (40GB) i jakiś używany iBook. Na pewno wymienie dysk z obecnego mojego Acera (80GB). Jeżeli bym przełożył go do nowego Acera, to na pewno (możliwe małe problemy) działałby bez reinstalki systemu. Tu nie ma pytań. Są pytania natomiast do tego iBooka. Czy jak przełoże dysk z Mandrivą i WinXP, to będzie to wszystko widział? Czy wogóle pasuje dysk ATA 100 Toshiba do iBooka i tej całej konfiguracji? Jestem zielony, jeżeli chodzi o konfiguracje systemów pod jabłkiem, więc proszę, nie denerwójcie się :D Pozdrowienia

#2 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 26 marca 2006 - 18:47

Pewnie wiesz, ale dla scisłości napisze, że WinXP na iBooku PPC Ci się nie odpali, tak samo Mandriva x86 :) Idąc dalej, wymiana dysku w iBookach G4 to nie jest prosta sprawa, więc myśle że lepszym rozwiązaniem było by kupienie jakiejś kieszeni na FW i z jej pomoca zgrywanie danych :) Możesz też połączyć Acera z iBookiem i wymieniać miedzy nimi dane :) Moja rada - pisze trochę jaśniej, bo chwilami trudno było się połapać ;)

#3 sel4

sel4
  • 787 postów
  • SkądGdynia

Napisano 26 marca 2006 - 18:52

Dzięki za odp. Że windows się nie odpali pod iBokiem, to się domyślałem, ale, że Mandriva... szkoda. Kurcze, strasznie fajny jest ten design apple, szkoda, że nikt nie robi podobnych wyglądem laptopów. Aha, jaki jest interface dysków z PPC? chyba nie ATA...

#4 waluigi

waluigi
  • 708 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 26 marca 2006 - 18:56

Aha, jaki jest interface dysków z PPC? chyba nie ATA...