Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Blackbox Pro (nie działa)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Romario65

Romario65
  • 22 postów
  • SkądKrakow

Napisano 25 kwietnia 2022 - 14:56

Dzień dobry, kupiłem program Blackbox Pro for Dreambox, Vu+, aplikacja nie otwiera się na moim iPhone X (3D069Z/A) nie mam pojęcia, dlaczego po kliknięciu na ikonę po kilku sekundach aplikacja Blackbox Pro wersja 2.0.9 zamyka się i nie ma możliwości aby działała. Aplikacja kosztuje prawie 30 zł nie wiem co mam zrobić, czy jest jakiś problem po stronie dewelopera, może ktoś miał taki sam miał podobny problem to proszę pomoc. Usuwanie kosza to nie jest rozwiązanie problemu. Mnie to nie interesuje ze aplikacja nie jet aktualizowana po to zapłaciłem żeby działała, a jak mi nie zrucą kasy. Ale nie o zwrot kasy tu piszę na forum tylko w rozwiązywaniu problemu. 

 


#2 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 25 kwietnia 2022 - 15:18

Zwróć się do Apple o zwrot płatności. Aplikacja od lat porzucona i ze słabymi ocenami. Musisz czytać jakie są opinie o aplikacji oraz kiedy ostatnio była aktualizowana.


Fallout ...war, war never changes...

#3 Regiss

Regiss
  • 2 894 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 kwietnia 2022 - 15:22

Przecież masz w komentarzach że nie działa już od ios13. A mamy już ios 15. Kto Ci poradzi na to że deweloper od 7 lat nie aktualizuje apki. Nie widziałeś tego przed zakupem? Poproś o zwrot kasy i tyle. Nic z tym nie zrobisz cudownie nikt tego nie uruchomi.

iPhone 15 Pro


#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 643 postów
  • Płeć:

Napisano 25 kwietnia 2022 - 16:21

 

Aplikacja kosztuje prawie 30 zł [...]  Mnie to nie interesuje ze aplikacja nie jet aktualizowana po to zapłaciłem żeby działała, a jak mi nie zrucą kasy. Ale nie o zwrot kasy tu piszę na forum tylko w rozwiązywaniu problemu. 

 

Kolego, ale jesteś uparty. Po pierwsze to, ile coś kosztuje nie ma tutaj żadnego znaczenia. Mogłaby być darmowa, mogłaby równie dobrze kosztować 10 razy tyle. Kupiłeś aplikację, która jest bardzo czytelnie udokumentowana jako niedziałająca. Zwróć i zapomnij o sprawie, nic więcej nie zdziałasz. Po to jest ten mechanizm zwrotu, że jak kupimy coś, co nie spełnia naszych oczekiwań, to możemy odzyskać pieniądze.

 

Ba, to nawet wywiera pewną presję na dewelopera, bo mu potrącają 100% ceny, a przy zakupie dostaje trochę mniej. Na takim zakupie i zwrocie, deweloper jest trochę w plecy. Więc albo usunie apkę, albo ją naprawi, albo będzie dalej tracił na takich zwrotach.


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 25 kwietnia 2022 - 16:27


#5 Romario65

Romario65
  • 22 postów
  • SkądKrakow

Napisano 26 kwietnia 2022 - 12:34

Dziękuję za te wszystkie informacje, mam prośbę do użytkownika tego forum który wie Mikołaja Maciejka gdzie jest napisane że "która jest bardzo czytelnie udokumentowana jako niedziałająca" Proszę wskazać ten wpis jako nie działająca. Jak by był opis po polsku to bym sobie przed instalacja przeczytał i dowiedział ze jest jakiś problem. Jeżeli jest taki wpis od właściciela tej aplikacji to sprawa z urzędu jest do sprawdzenia przez odpowiednie instytucje. Na koniec do wszystkich.  Ja nie pełno sprawny chory na SM nie wierze że coś się nie da zrobić odpisujecie że stara apka i słabe oceny :D  :lol: . Do pana Regiss gdzie jest ten komentarz "że nie działa już od ios13"  Myślę ze rozwiąże ten problem i aplikacja będzie działać, mi się nie spieszy. 



#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 kwietnia 2022 - 13:16

Ale Ty jesteś męczybułą, naprawdę. I proszę, nie graj ciągle kartą 'jestem niepełnosprawny' (swoją drogą, piszemy to słowo łącznie) - współczujemy, ale nie upoważnia Cię to do takiego zachowania. Regulamin forum i netykieta są dla wszystkich, niezależnie od stanu zdrowia.

 

Ten wątek jest wyczerpany. I nie, żaden 'pan' nie musi Ci nic udowadniać. Nie nasza wina, że nie rozumiesz po angielsku; nie nasza wina, że nie przeczytałeś opinii przed zakupem. Nic nie poradzimy na to, że Twoją odpowiedzią na fakty jest 'nie wierzę'. To nie kwestia wiary. Jeśli prosisz nas o pomoc, to przyjmij odpowiedzi do wiadomości, a nie upieraj się przy swoim. Jak Ci się uda naprawić, to gratuluję, szczerze. Powodzenia.


  • winmaciek lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych