Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

5G w Orange Flex.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jash

Jash
  • 258 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2022 - 11:27

Cześć.
Postanowiłem spróbować skorzystać z dobrodziejstwa 5G w Orange i w tym celu we Flexie zmieniłem dziś abonament z 30 na 45 które obsługuje hello 5G. W telefonie włączyłem 5G, dla pewności restart i jak miałem tak mam tylko LTE. Pytam konsultanta na czacie dlaczego tak się dzieje i w odpowiedzi słyszę ze oni gwarantują 5G tylko na telefonach kupionych w Orange. Czy jest ktoś kto ma podobnie?

Użytkownik Jash edytował ten post 18 marca 2022 - 11:28

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#2 Regiss

Regiss
  • 2 952 postów
  • SkądRadom

Napisano 18 marca 2022 - 11:33

Przecież jest to napisane na oficjalnej stronie Orange:

 

Co jest potrzebne aby korzystać z 5G w Orange Flex?

 

- Plan za 35, 50 lub 80 zł
- telefon obsługujący technologię 5G w paśmie 2100 MHz zakupiony w sieci sprzedaży Orange.

Użytkownik Regiss edytował ten post 18 marca 2022 - 11:33

iPhone 15 Pro


#3 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 222 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 marca 2022 - 11:36

O jak dobrze, że w to nie poszedłem w grudniu zmieniając operatora, bo też nie doczytałem i byłbym w, ekhm, właśnie tam.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#4 Jash

Jash
  • 258 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2022 - 11:39

Nie wchodziłem na stronę, bo nie widziałem takiej potrzeby. Rozmawiałem wcześniej z konsultantem i zadałem pytanie co muszę zrobić żeby na swoim telefonie korzystać z 5G i w odpowiedzi usłyszałem ze muszę zmienić abonament na wyższy. I to zrobiłem.

To w takim razie z innej beczki. Czy w Plus i TMobile jest tak samo?

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 800 postów
  • Płeć:

Napisano 18 marca 2022 - 12:09

Bez jaj, nie sądzę, żeby trzeba było kupować iPhone’a akurat w Orange, żeby działało 5G. Przecież to jest ten sam model iPhone’a, co w oficjalnej sprzedaży. Myślę, że ta uwaga ze strony jest bardziej pod kątem Androidów. 
Do OP:

1. Czy sprawdziłeś uaktualnienia ustawień operatora?

2. Czy nie masz przypadkiem włączonego trybu auto (on korzysta z 5G tylko wtedy, gdy jest potrzeba; normalnie używane jest LTE)?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#6 Regiss

Regiss
  • 2 952 postów
  • SkądRadom

Napisano 18 marca 2022 - 12:14

 Niestety na to wygląda. Z ciekawości dzwoniłem i to samo usłyszałem od konsultanta. Pewnie blokują po numerze karty sim jak nie kupiłeś u nich telefonu. 


iPhone 15 Pro


#7 Jash

Jash
  • 258 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2022 - 12:16

Mam włączone 5G ON (nie auto)
Co do uaktualnienia ustawień operatora to nie bardzo wiem o co chodzi

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#8 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 18 marca 2022 - 12:46

Może głupie pytanie, ale gdzie mieszkasz? JEsteś pewny, że 5G działa w Twojej miejscowości?



#9 Jash

Jash
  • 258 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2022 - 12:52

Wrocław :)
Napisałem podobny post w społeczności Flex. Wszystkim wszystko działa i to nie tylko na Jabłkach kupionych poza Orange ale na Androidach tak samo.
Wróciłem wiec na chat Orange i nagle się okazało ze iPhone nie musi być z Orange ;) śmiech na sali.
Przejechałem dziś pół miasta bo taki mam dzień akurat i nigdzie nie łapie mi 5G

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#10 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 849 postów

Napisano 18 marca 2022 - 14:10

Może nowa oferta nieaktualna jeszcze, może restart potrzebny. Mi na telefonie ze sklepu działało, jak miałem flexa.



#11 Jash

Jash
  • 258 postów
  • Płeć:
  • SkądWrocław

Napisano 18 marca 2022 - 16:20

Trochę nadal jeżdżę i dopiero w ścisłym centrum na kilka sekund złapało mi 5G, czyli nie ma we Wrocławiu zasięgu i tyle.
  • shevchenko1987 lubi to

iPhone 15, iPhone 13 Pro, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone 7, iPhone SE 2016


#12 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 222 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 marca 2022 - 17:40

Odniosę się zatem do posta wyżej: porównałem mapki zasięgów T-Mobile i Orange przed wyborem i T-Mobile na papierze wyglądał lepiej. Wziąłem, jestem bardzo zadowolony - a papier okazał się prawdą, bo mi łapie 5G ładnie, a w Orange (miałem kilka miesięcy firmowego e-sima) tylko wybiórczo i w ścisłym centrum. Poznań, nie Wrocław, ale nie o to chodzi - popatrz na mapki zasięgu na stronach, o dziwo nie kłamią.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#13 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 20 marca 2022 - 22:31

Hej, również aktywowałem pakiet z 5g w Orange Flex. Mam iPhone 12 pro max kupiony w media markt i 5g działa mi bez problemu.
<p>MacBook Air 13" Early 2014 + iPhone 12 Pro Max + AirPods Pro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych