Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch 7 LTE - terminale do płatności nie widzą zegarka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Airvoo

Airvoo
  • 4 postów

Napisano 17 stycznia 2022 - 08:36

Witam

 

Mam Apple Watch 7 LTE (mój pierwszy w życiu). Do Iphone 13 pro max mam podpiętą kartę kredytową i płatności w sklepach stacjonarnych działają. Do Apple Watch też podpiąłem tą samą kartę - proces przeszedł bez zakłóceń. W sklepie dwa razy wciskam boczny przycisk w Apple Watch, przykładam do czytnika i nie działa. Nie ważne ile razy próbuję, bliżej, dalej na różne sposoby. Nie mogę zapłacić zegarkiem mimo, że Iphonem płacę w tym samym czytniku.

 

Może robię coś źle. Proszę o pomoc.



#2 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 760 postów

Napisano 17 stycznia 2022 - 11:46

Na wyświetlaczu zegarka pojawia się tak karta i napis „zbliż do czytnika”? I mimo to czytnik nie łapie karty? Sugeruję serwis. 



#3 Airvoo

Airvoo
  • 4 postów

Napisano 17 stycznia 2022 - 12:35

Karta się pojawia zbliżam do czytnika i dalej nic, żadnej reakcji. 

 

No nic Dziękuję, jadę do serwisu.



#4 Ciri

Ciri
  • 27 postów
  • SkądWarmia

Napisano 17 stycznia 2022 - 13:16

Karta się pojawia zbliżam do czytnika i dalej nic, żadnej reakcji. 

 

No nic Dziękuję, jadę do serwisu.

  Poczekaj jeszcze z tym serwisem! Coś taki w gorącej wodzie kąpany.

 

Czy na ekranie pojawia Ci się nad podpiętą  kartą napis  zbliż do czytnika?

Jeśli nie masz napisu zbliż do czytnika  tylko samą kartę to znaczy,  że tak naprawdę nie uruchomieś karty. Na początku miałam ten sam problem.

Okazało się, że muszę zmienić ustawienia przycisku bocznego. Ustawienia -> dostępność -> przycisk boczny -> ( z automatu  szybkość naciśnięcia jest włączona ->domyślnie), mi pomogło ustawienie na wolno, a jeśli to nie pomoże ustaw na najwolniej i wypróbuj czy po nacisnięciu 2 razy przycisku  bocznego pojawi sie napis zbliż do czytnika. Jeśli się pojawia to znaczy, że płatności będą działały.


Użytkownik Ciri edytował ten post 17 stycznia 2022 - 13:26


#5 Airvoo

Airvoo
  • 4 postów

Napisano 17 stycznia 2022 - 13:21

Napis się nie pojawia na żadnym z powyższych ustawień. Widać tylko podpiętą kartę.



#6 busaba

busaba
  • 288 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 stycznia 2022 - 13:34

Zerknij czy nie masz ustawionego potwierdzenia płatności za pomocą „assistive touch” w dostępności. Wyłącz to jeśli masz włączone i problem z głowy.
MacBook Pro (Retina, 13, Early 2015) / iPhone 13 mini / Apple Watch Series 4 / AirPods Pro

#7 Airvoo

Airvoo
  • 4 postów

Napisano 17 stycznia 2022 - 13:38

Dziękuję 

Pomogło dopiero po resecie zegarka. i z ustawieniem wolniej. :)



#8 Ciri

Ciri
  • 27 postów
  • SkądWarmia

Napisano 17 stycznia 2022 - 13:43

Dziękuję 

Pomogło dopiero po resecie zegarka. i z ustawieniem wolniej. :)

 

:) widzisz i po co od razu biegać do serwisu ?:)



#9 Conradooo

Conradooo
  • 1 postów

Napisano 05 lutego 2024 - 21:34

Witajcie! Mam podobny problem na Apple Watch SE, z tym źe w/w sposoby nie pomogły niestety. Po aktualizacji do nowego os także. Jakieś pomysły?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych