Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Pay nie można dodać karty Visa


Najlepsza odpowiedź cesio , 18 lutego 2022 - 20:28

Panowie i Panie od dzisiaj dodawanie kart VISA z PKO BP zostało naprawione. Po 6 miesiącach reklamacji dzisiaj przyszła mi informacja z banku ze problem został naprawiony i mogę potwierdzić pozytywne dodanie karty do mojego MacBook. Dzięki wielkie wszystkim za zaangażowanie i pomoc.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 10 stycznia 2022 - 20:50

Mam problem z dodaniem karty Visa z banku PKO BP do Apple Pay. Za każdym razem wyskakuje błąd i żeby spróbować później. Bank umywa ręce i krążę od reklamacji do reklamacji.

 

MA ktoś z was konto w PKO BP i działa mu Apple Pay . Posiadam MacBook Pro 2021. 



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2 064 postów
  • SkądRzym

Napisano 10 stycznia 2022 - 23:49

Mam PKO i przed chwilą dodałem kartę do apple pay na macbook air 2020 bez żadnych problemów. 


  • cesio lubi to

#3 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 11 stycznia 2022 - 20:36

Już nie wiem co jest. Na iPhonie normalnie dodałem ale na MacBook już nie. Wymieniłem nawet kartę i znowu to samo. Pisałem do Obsługi PKO BP i powiedzieli że mają awarie ale od miesiąca nic z tym nie robią.

Ale jak by mieli awarie to byś nie dodał karty do swojego MacBooka.

#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 11 stycznia 2022 - 20:50

Czy jesteś jedynym użytkownikiem tego komputera?


  • cesio lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 11 stycznia 2022 - 20:57

Tak jednym.

#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 11 stycznia 2022 - 21:12

A co dokładnie mówi komunikat o błędzie?


  • cesio lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 11 stycznia 2022 - 21:15

Ze nie dodano karty skontaktuj się z wystawca lub spróbuj ponownie
W banku na początku przyznali ze mam za dużo dodanych subskrypcji na kartę, potem ze trzeba kartę wymienić a teraz że jest błąd i go naprawiają miesiąc czasu. Po porostu nie wiedza co jest. Ja już sam nie wiem co się dzieje. Karta z Revolut normalnie się dodaje.

#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 11 stycznia 2022 - 22:18

No to faktycznie wygląda na jakiś babol ze strony banku. Może pomogłoby zastrzeżenie karty i jej wymiana – kto wie, nie jest powiedziane, że ten babol nie dotyczy tego konkretnego jej „egzemplarza”. Pytanie, na ile jest to warte zachodu. Ewentualnie może jest opcja zablokowania i odblokowania płatności zbliżeniowych/Apple Pay. Może coś takiego by pomogło?


  • cesio lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#9 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 11 stycznia 2022 - 22:26

Karta właśnie została wymieniona i ta tez nie działa. Ja już rozkładam ręce. Chyba zmienię bank bo żeby nie korzystać z Apple Pay na MacBook to porażka.

#10 winmaciek

winmaciek
  • 6 479 postów
  • Płeć:

Napisano 11 stycznia 2022 - 22:39

Nie wiem, ja akurat na MacBooku najrzadziej korzystam z Pay. Ja bym chyba wolał męczyć konsultantów w banku. Ale skoro karta z Revolut działa, to raczej nie jest to wina systemu i/lub sprzętu. I jest to dosyć zagadkowe, bo piszesz, że na iPhonie wszystko działa OK. 


  • cesio lubi to

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#11 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 11 stycznia 2022 - 22:41

Tak działa. Na iPhonie u mnie i żony mamy jedna kartę i wszytko Ok. Od nowości MacBook nie może połączyć karty z PKO BP. Jutro będę znowu dzwonić do nich a potem się poddaje i zakładam nowe konto.

#12 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 12 stycznia 2022 - 01:06

Złóż elektronicznie reklamację https://www.pkobp.pl...nie-reklamacji/ z żądaniem odpowiedzi na piśmie.
Rozmowy telefoniczne nic nie dadzą, bo konsultanci nie mają pojęcia o problemie i będą Ciebie zbywali.
Ostatecznie, możesz (poprzez formularz) opisać problem doradcom rzecznika finansowego: porady@rf.gov.pl
Miałam podobną sytuację na iPad 12.9 M1 z kartą Santander i dopiero reklamacja rozwiązała problem.
  • cesio lubi to

#13 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 12 stycznia 2022 - 07:07

Narazie czekam na odpowiedź z grudnia 12 maja coś koło 30 dni na odpowiedz wiec zobaczymy. Porażka ten bank, tak się wszystkim chwalą jakie to nowości nie wprowadzają ale to nie działa potem jak należy.

#14 StanisławT.

StanisławT.
  • 53 postów
  • SkądŁaziska Górne

Napisano 12 stycznia 2022 - 07:12

Wiem że to marne pocieszenie, ale jeśli jakiś sklep, wykorzystuje jako metodę płatności Apple Pay, to można dokończyć zakupy na komputerze z poziomu iPhone. Co do samej karty, ja osobiście posiadam Visa ING, raz ją nawet specjalnie dodałem do Macbooka by zakupić bilety Koleji Śląskich, niestety transakcja zakończyła się komunikatem wystąpił nieoczekiwany błąd, a i tak kwota za bilety została pobrana. Skończyło się na tym, że użyłem Apple Pay na iPhone, i reklamacja za wcześniejszą transakcję.


  • cesio lubi to

 Macbook Pro M1| iPhone XS 64GB


#15 jb1

jb1
  • 4 postów

Napisano 13 stycznia 2022 - 20:25

Dzień dobry,

 

mam problem z dodaniem karty z banku PKO BP do Wallet na MacBook-u PRO. Wcześniej pojawiały się podobne problemy z kartą w innym banku, jednak jedno zgłoszenie i sprawa została załatwiona w ciągu kilku dni. 

 

Składałem reklamacje, w październiku, listopadzie, grudniu – jednak bezskutecznie, otrzymuję odpowiedzi, że sprawdzą, ale czuję się zbywany. Postanowiłem też poszukać informacji w sieci, sporo osób ma problemy właśnie z tym bankiem i dodanie do MacBook-u. 

 

Czy mogę liczyć na jakieś wskazówki?

 

Ps. Aktualizowałem też komputer, byłem na wsparciu Apple, błąd nie leży po stronie Apple.



#16 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 13 stycznia 2022 - 22:10

witaj w klubie mam to samo


Ja nadal czekam na odpowiedz. Powinni już dać znać co jest moją reklamacją, jak nie załatwia sprawy założę konto w Pekao SA na testy i jak będzie działać to podziękuje banku PKO BP za dobre 10 lat.

#17 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 13 stycznia 2022 - 22:35

@jg1, możesz złożyć wniosek o postępowanie interwencyjne do Rzecznika Finansowego https://rf.gov.pl/po...-interwencyjne/

cyt:
… Na jakim etapie sporu można złożyć wniosek o interwencję?

Możemy podjąć działania, tylko wtedy gdy złożyłeś reklamację do podmiotu rynku finansowego i została ona odrzucona lub nie uwzględniono Twoich roszczeń w całości.

Można się do nas zwrócić również w sytuacji, gdy podmiot rynku finansowego:
- nie udzielił w obowiązującym go terminie odpowiedzi na reklamację
- nie wykonał czynności wynikających z reklamacji uwzględnionej zgodnie z wolą klienta,
- nie dopełnił innych obowiązków wynikających z ustawy o rozpatrywaniu reklamacji (np. nie zamieścił w umowie informacji dotyczących procedury składania i rozpatrywania reklamacji czy nie przekazał wymaganych informacji w odpowiedzi na reklamację).


#18 woojtekn

woojtekn
  • 96 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 13 stycznia 2022 - 22:56

Mam problem z dodaniem karty Visa z banku PKO BP do Apple Pay. Za każdym razem wyskakuje błąd i żeby spróbować później. Bank umywa ręce i krążę od reklamacji do reklamacji.

 

MA ktoś z was konto w PKO BP i działa mu Apple Pay . Posiadam MacBook Pro 2021. 

 

Mam identyczny problem :) juz mi lzej na duchu ze nie jestem sam hehe. PS: Ta sama konfiguracja Pro 2021  , na ajfonie 12 działa idealnie a na macu nie... 



#19 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 13 stycznia 2022 - 22:59

Zobaczymy co mi odpiszą wtedy od razu zamieszczam treść.

Ciekawi mnie to rok temu miałem MacBook Pro 16 i wszytko było Ok. Teraz na MBP14 nie działa a co chodzi ??

#20 jb1

jb1
  • 4 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 10:34

Zobaczymy co mi odpiszą wtedy od razu zamieszczam treść.

Ciekawi mnie to rok temu miałem MacBook Pro 16 i wszytko było Ok. Teraz na MBP14 nie działa a co chodzi ??

Napisałem 4 reklamacje, za każdym razem zaznaczałem, że nie mogę dodać do Macbooka Pro. Konsultanci mówili, abym usunął kartę i dodał ja na nowo. W czasie trybu rozpatrywania reklamacji, dostałem odpowiedź, że w systemie dodano kartę do Apple Pay. Faktycznie, posłuchałem się doradców, ale kartę bez problemów dodaję do iPhone, ale już nie na MacBooku. Po trzeciej reklamacji napisali mi, że jest błąd nad którym pracują, ale nie są w stanie jednoznacznie wskazać daty rozpatrzenia reklamacji. Czyli od października nie ruszyło się nic. 

 

Zanim złożyłem reklamację spędziłem cały dzień na zmianie ustawień na komputerze, 2 godziny na konsultacjach z Apple – wina ewidentnie leży po stronie banku, a dokładniej VISA. W innym banku miałem ten sam problem, powiedzieli, że skontaktowali się z Visą i problem został rozwiązany. W PKO BP dalej nie działa nic. 

 

Faktycznie, założyłem konto, aby się tam przenieść, ale najpierw chciałem wiedzieć, czy wszystko będzie u mnie działać, niestety nie wszystko gra.



#21 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 stycznia 2022 - 10:54

Co prawda nie mam modelu Pro 14", a tylko Pro 13" z M1, ale karta PKO BP (Visa) dodawana jest do portfela prawidłowo. 

 

Ja bym spróbował przeinstalować jeszcze system na czysto ;) 


Użytkownik shevchenko1987 edytował ten post 14 stycznia 2022 - 10:55

 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) 

 Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#22 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 14:46

Ja mam to od nowości świeżutki mbp14 i od razu pierwsze co było to dodanie karty do Apple Pay i nic.

Ciekawi mnie to jak by zadzwonił do visa i się zapytał co można zrobić

#23 shevchenko1987

shevchenko1987
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 14 stycznia 2022 - 14:56

A może to jakiś błąd oprogramowania MacOS? Skoro występuje to na modelach z 2021 roku. 

 

Jaką macie wersje systemu? 


 MacBook Pro 14" 2023 (M3 Pro / 18 GB / 512 GB) |  iPhone 15 Pro (128 GB) 

 Watch Ultra 2 |  AirPods Max & AirPods Pro 2 & Beats Flex |  TV 4K (64 GB)


#24 cesio

cesio
  • 107 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 17:03

Najnowsza jaka jest.

#25 jb1

jb1
  • 4 postów

Napisano 14 stycznia 2022 - 22:21

MacBook Pro, najnowsza wersja Monterey. Problem też był też na forach zagranicznych, był on też związany z kartami, faktycznie problemy podobne, ale wątpię, aby był ten problem. Po konsultacjach z innym bankiem dostałem informację, że skonsultują z Visa i napisali po kilku dniach, że Visa rozwiązała sprawę, tydzień czasu i wszystko ruszyło. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych