Zobaczymy co mi odpiszą wtedy od razu zamieszczam treść.
Ciekawi mnie to rok temu miałem MacBook Pro 16 i wszytko było Ok. Teraz na MBP14 nie działa a co chodzi ??
Napisałem 4 reklamacje, za każdym razem zaznaczałem, że nie mogę dodać do Macbooka Pro. Konsultanci mówili, abym usunął kartę i dodał ja na nowo. W czasie trybu rozpatrywania reklamacji, dostałem odpowiedź, że w systemie dodano kartę do Apple Pay. Faktycznie, posłuchałem się doradców, ale kartę bez problemów dodaję do iPhone, ale już nie na MacBooku. Po trzeciej reklamacji napisali mi, że jest błąd nad którym pracują, ale nie są w stanie jednoznacznie wskazać daty rozpatrzenia reklamacji. Czyli od października nie ruszyło się nic.
Zanim złożyłem reklamację spędziłem cały dzień na zmianie ustawień na komputerze, 2 godziny na konsultacjach z Apple – wina ewidentnie leży po stronie banku, a dokładniej VISA. W innym banku miałem ten sam problem, powiedzieli, że skontaktowali się z Visą i problem został rozwiązany. W PKO BP dalej nie działa nic.
Faktycznie, założyłem konto, aby się tam przenieść, ale najpierw chciałem wiedzieć, czy wszystko będzie u mnie działać, niestety nie wszystko gra.