Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Niezgodność AirPodów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dr4gon

dr4gon
  • 3 postów

Napisano 28 grudnia 2021 - 16:50

Witam, jakiś czas temu zakupiłem słuchawki AirPods Pro, oczywiście nowe, w sklepie media expert. Na początku testowałem je na telefonie mojej siostry z IOS, a sam jakiś czas korzystałem z nich na androidzie. Teraz, gdy kupiłem swojego IPhone'a, pojawił się problem, który polega na tym, że w aplikacji Find My, nie widzę położenia swoich słuchawek oraz wyskakuje komunikat niezgodność airpodsów oraz napis 'nie znaleziono położenia'. Na telefonie mojej siostry wszystko działa normalnie w tej aplikacji. 
Oczywiście usunąłem urządzenie bt z jej telefonu, próbowałem przywracać do ustawień fabrycznych moje słuchawki, jednak w dalszym ciągu na moim telefonie wyskakuje komunikat niezgodność airpodsów. 
Z czym to może być związane? Słuchawki są zaktualizowane do najnowszej wersji, a telefon jaki posiadam to IP 13 pro. 
Na sam koniec dodam, że słuchawki działają normalnie, tak jak powinny, jednak lekko drażni mnie ten widok w aplikacji, ponieważ nie wiem co jest nie tak.



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 28 grudnia 2021 - 20:15

Może trzeba je odparować od poprzedniego urządzenia? AirPods generalnie dodają się do konta iCloud i połączenie ich z innym telefonem nie zeruje tego poprzedniego sparowania. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 dr4gon

dr4gon
  • 3 postów

Napisano 03 stycznia 2022 - 16:39

Próbowałem odparować, usuwałem z ustawień bt właśnie.
Czyli nie ma możliwości odłączenia ich od innego konta icloud? Przecież to bez sensu, jak komuś pożyczymy na chwilę i połączy on swój telefon z nimi to co wtedy, też zostają przypisane i będzie wyświetlał się taki komunikat? 



#4 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 645 postów
  • Płeć:

Napisano 03 stycznia 2022 - 16:53

Siostra powinna je usunąć ze swojego konta, wtedy Ty będziesz mógł je dodać do swojego. Z sensem, czy bez - zależy od punktu widzenia.



#5 dr4gon

dr4gon
  • 3 postów

Napisano 03 stycznia 2022 - 23:47

Siostra powinna je usunąć ze swojego konta, wtedy Ty będziesz mógł je dodać do swojego. Z sensem, czy bez - zależy od punktu widzenia.

Czy możesz wyjaśnić w jaki sposób to zrobić, jestem zielony w temacie Apple, bo dopiero zacząłem przygodę z ich oprogramowaniem i na ten moment jest to dla mnie niezrozumiałe. 



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 04 stycznia 2022 - 01:36

Ta druga osoba wchodzi w ustawienia Bluetooth i wywala Twoje AirPods. Powinno wystarczyć. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 645 postów
  • Płeć:

Napisano 04 stycznia 2022 - 07:23

https://thegadgetbuy...-of-my-airpods/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych