Witam, jakiś czas temu zakupiłem słuchawki AirPods Pro, oczywiście nowe, w sklepie media expert. Na początku testowałem je na telefonie mojej siostry z IOS, a sam jakiś czas korzystałem z nich na androidzie. Teraz, gdy kupiłem swojego IPhone'a, pojawił się problem, który polega na tym, że w aplikacji Find My, nie widzę położenia swoich słuchawek oraz wyskakuje komunikat niezgodność airpodsów oraz napis 'nie znaleziono położenia'. Na telefonie mojej siostry wszystko działa normalnie w tej aplikacji.
Oczywiście usunąłem urządzenie bt z jej telefonu, próbowałem przywracać do ustawień fabrycznych moje słuchawki, jednak w dalszym ciągu na moim telefonie wyskakuje komunikat niezgodność airpodsów.
Z czym to może być związane? Słuchawki są zaktualizowane do najnowszej wersji, a telefon jaki posiadam to IP 13 pro.
Na sam koniec dodam, że słuchawki działają normalnie, tak jak powinny, jednak lekko drażni mnie ten widok w aplikacji, ponieważ nie wiem co jest nie tak.

Niezgodność AirPodów
#1
Napisano 28 grudnia 2021 - 16:50
#2
Napisano 28 grudnia 2021 - 20:15
Może trzeba je odparować od poprzedniego urządzenia? AirPods generalnie dodają się do konta iCloud i połączenie ich z innym telefonem nie zeruje tego poprzedniego sparowania.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 03 stycznia 2022 - 16:39
Próbowałem odparować, usuwałem z ustawień bt właśnie.
Czyli nie ma możliwości odłączenia ich od innego konta icloud? Przecież to bez sensu, jak komuś pożyczymy na chwilę i połączy on swój telefon z nimi to co wtedy, też zostają przypisane i będzie wyświetlał się taki komunikat?
#4
Napisano 03 stycznia 2022 - 16:53
Siostra powinna je usunąć ze swojego konta, wtedy Ty będziesz mógł je dodać do swojego. Z sensem, czy bez - zależy od punktu widzenia.
#5
Napisano 03 stycznia 2022 - 23:47
Siostra powinna je usunąć ze swojego konta, wtedy Ty będziesz mógł je dodać do swojego. Z sensem, czy bez - zależy od punktu widzenia.
Czy możesz wyjaśnić w jaki sposób to zrobić, jestem zielony w temacie Apple, bo dopiero zacząłem przygodę z ich oprogramowaniem i na ten moment jest to dla mnie niezrozumiałe.
#6
Napisano 04 stycznia 2022 - 01:36
Ta druga osoba wchodzi w ustawienia Bluetooth i wywala Twoje AirPods. Powinno wystarczyć.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych