Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak 5G w T-Mobile dla iPhone 12 Pro i iPhone 12 Pro Max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemysław Kokociński

Przemysław Kokociński
  • 6 postów

Napisano 17 grudnia 2021 - 09:27

Sieć 5G (operator T-mobile) nie działa w iPhone 12 Pro i iPhone 12 Pro Max (telefony zakupione w 2021 roku w iSpot). 
Taryfa i karta sim jest zgodna z 5G (potwierdzone u operatora), znajduję się w zasięgu sieci 5G (Centrum Warszawy), telefony są poprawnie skonfigurowane dla 5G.
Wsparcie T-mobile napisało, że "że w przypadku produktu zakupionego poza naszą oficjalną dystrybucją nie gwarantujemy poprawnego działania usługi w urządzeniach. "

Skąd wynika problem i w jaki sposób można go rozwiązać?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 890 postów
  • Płeć:

Napisano 17 grudnia 2021 - 09:47

1. Na pewno nie jest to problem związany z tym, że kupiłeś telefon w iSpocie. 

2. Jakie masz ustawienie 5G? On czy Auto (https://support.appl...l-pl/HT211828)?

3. Czy próbowałeś włączyć i wyłączyć telefon?

4. Czy próbowałeś uaktualnić ustawienia operatora? Jeśli są dostępne, to powinny się pojawić jak wejdziesz w Ustawienia -> Ogólnie -> To urządzenie.


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Przemysław Kokociński

Przemysław Kokociński
  • 6 postów

Napisano 17 grudnia 2021 - 10:06

1. Na pewno nie jest to problem związany z tym, że kupiłeś telefon w iSpocie. 

2. Jakie masz ustawienie 5G? On czy Auto (https://support.apple.com/pl-pl/HT211828)?

3. Czy próbowałeś włączyć i wyłączyć telefon?

4. Czy próbowałeś uaktualnić ustawienia operatora? Jeśli są dostępne, to powinny się pojawić jak wejdziesz w Ustawienia -> Ogólnie -> To urządzenie.

Dziękuję za odpowiedź.
1. Też tak myślę.
2. Próbowałem i na 5G On i na 5G Auto (w 2ch telefonach). Nic się nie zmienia.
3. Tak.
4. Tutaj pojawi się sieć, operator itd. Nie widzę możliwości uaktualnienia?



#4 winmaciek

winmaciek
  • 6 890 postów
  • Płeć:

Napisano 17 grudnia 2021 - 10:43

To uaktualnienie powinno się wtedy pojawić samo. Jeśli nic nie wyskoczyło, to nie ma takowego. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#5 Przemysław Kokociński

Przemysław Kokociński
  • 6 postów

Napisano 17 grudnia 2021 - 11:17

To uaktualnienie powinno się wtedy pojawić samo. Jeśli nic nie wyskoczyło, to nie ma takowego. 

To wygląda, że T-mobile nie działa jak się nie kupi urządzeń u nich... jakaś komedia



#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 334 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 grudnia 2021 - 11:39

Bzdura. Będę abonentem T-Mobile od 1. stycznia. Jestem w trakcie wypowiedzenia w Play i czekam na przeniesienie numeru, ale po pdopisaniu umowy i przyniesieniu do domu karty sim wsadziłem ją do telefonu, żeby zobaczyć, czy mi złapie tutaj 5G. Zadziałało bez problemu na iPhone 12 Mini kupionym w AOS.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#7 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 17 grudnia 2021 - 12:05

Spróbowałbym, wyjąć i włożyć kartę sim , jak to nic nie da, zadzwinić do BOK i poprosić o zresetowanie u nich ustawień sim, albo wymienić kartę.



#8 WojtekWojtek

WojtekWojtek
  • 1 888 postów

Napisano 17 grudnia 2021 - 18:32

Mam iP12 pro z iSpot, umowa T-Mobile - jest 5G bez problemów (choć często wolniejsze niż 4G).



#9 Przemysław Kokociński

Przemysław Kokociński
  • 6 postów

Napisano 18 grudnia 2021 - 22:08

Spróbowałbym, wyjąć i włożyć kartę sim , jak to nic nie da, zadzwinić do BOK i poprosić o zresetowanie u nich ustawień sim, albo wymienić kartę.

Wymieniłem kartę na esim, resetowałem, zmieniałem - nic nie działa i to na 2ch telefonach. Na razie odpuszczę, ale coś jest na 100% nie tak... tylko co...



#10 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 19 grudnia 2021 - 13:56

Spróbuj użyć karty innego operatora. Jeśli będzie podobnie - serwis.

#11 winmaciek

winmaciek
  • 6 890 postów
  • Płeć:

Napisano 19 grudnia 2021 - 14:06

Dobry pomysł. Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie tutaj Orange Flex – o ile pamiętam, można przetestować za 1 PLN dowolny plan (także ten najwyższy z 5G) i zrobić to bez wychodzenia z domu w kilkanaście minut (bo jest eSIM). Jak będzie działać, to wina różowych (w Polsce T-Mobile i Orange korzystają bodajże z tych samych częstotliwości, nawet częściowo dzielą infrastrukturę sieciową), jak nie to pozostaje serwis. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych