Rozwiązany ( mój problem ).
Nie dawało mi to spokoju i zacząłem grzebać po stronach supportu appla. Doszedłem do tego w następujący sposób:
Jako iż jestem "administratorem/organizatorem" rodziny, to ja mam możliwość udostępniania, blokowania itd. W przypadku mojej córki mam założony na jej telefonie - "Czas przed ekranem", gdzie wiele rzeczy ona sama nie może zrobić ( w Ustawieniach ) dopóki ja jej tego nie umożliwię.
Na moim telefonie wchodzę w Ustawienia > Czas przed ekranem > Rodzina - i tu jest tylko moja córka ( Zosia ), wchodzę w jej konto. Dalej: Ograniczaj treść i prywatność > Zmiana danych konta > ( po wprowadzeniu kodu ) > Pozwalaj
Teraz mogę zmienić ustawienia telefonu na iphonie córki:
Ustawienia > Apple ID ( już jest pełne podświetlenie ) > Chmura rodzinna ( tu zobaczycie wszystkie tel, podpięte do chmury, nawet te które jej nie używają ) > iCloud+ > i tu już zaznaczacie telefon który nie używa chmury, na "używaj", czy jakoś tak. Teraz już mam to dostępne.
Od razu wejść w opcje Apple ID > iCloud i pozaznaczać co ma się "Backupować" i spróbować zrobić ten backup.
Wracam do swojego telefonu i na koncie córki w Zmiana danych konta zmieniam na "Nie pozwalaj" i to wszystko.
U mnie była jeszcze zmiana nr telefonu córki i w iMassage został podpięty stary nr, więc Wiadomości pisały, a Facetime dzwonił ze starego nr. Przy odblokowanej opcji "Zmiany danych konta" na telefonie córki, w Ustawieniach > Wiadomości > Wysyłka/Odbiór usunąłem stary nr i zaznaczyłem już ten nowy. To samo w Facetime. Teraz mam nadzieję, że pozbyłem się definitywnie starego nr, no i problemu z backupem telefonu córki.
Mam w iCloudzie 2TB i wszystkie telefony się tam "kopiują".
benkas - nie wiem czy zarządzasz telefonem 3 osoby, ale wejdź do niej w ustawienia i tak jak mojej córce, sprawdź czy można u niej zaznaczyć, aby telefon/konto używało Twojego iClouda.
Mam nadzieję, że dojdziecie do tego. Pozdrawiam