Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPhone 13/13 Pro - status zamówienia, opłaty, kurierzy, zwroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
666 odpowiedzi w tym temacie

#151 Bartkiro

Bartkiro
  • 28 postów

Napisano 21 września 2021 - 21:47

Czy kupował ktoś z Was w zeszłym roku iPhone w dniu premiery u resellerów? 

Mam w promieniu 1km iSpot i Cortland. 

W obu sklepach powiedzieli, że telefony będą dostępne, ale nie wiedzą jak dużo i nie można rezerwować. 

Zastanawiam się czy ludzie się ustawiają w kolejkach o 7 rano na przykład? :D

Pierwszy raz będę kupował w dniu premiery i chciałem wiedzieć z czym się liczyć.

Haha powodzenia. :D Ale cóż, tak fajnie zamówiłem (druga połowa października), że sam się do galerii przejadę na otwarcie i zobaczę w ME i RTV Euro czy coś mają. :D Życzmy sobie szczęścia.



#152 reverpl

reverpl
  • 172 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 września 2021 - 22:00

Okej, dzięki :D

Nie brzmi to dobrze, tym bardziej, ze moja 12 Mini ma zostać przekazana drugiej połówce, bo jej telefon w rozsypce…spróbuje podjechać godzinę przed…jak to nie wystarczy to passuje.


Użytkownik reverpl edytował ten post 21 września 2021 - 22:10


#153 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 22 września 2021 - 06:35

Okej, dzięki :D
Nie brzmi to dobrze, tym bardziej, ze moja 12 Mini ma zostać przekazana drugiej połówce, bo jej telefon w rozsypce…spróbuje podjechać godzinę przed…jak to nie wystarczy to passuje.


Gwarantuję Ci, że godzinę przed będzie już kolejka na kilometr.

iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#154 armar9

armar9
  • 8 postów
  • SkądZachodniopomorskie Świnoujście

Napisano 22 września 2021 - 11:06

U mnie wreszcie się zmienił status na przygotowanie do wysyłki i wreszcie dali date Dotrze 27.09.2021 zakup w AOS

#155 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 22 września 2021 - 11:40

I u mnie. W końcu przygotowanie do wysyłki. Data widnieje: 24.09.2021.

#156 aravalboy

aravalboy
  • 105 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 września 2021 - 14:09

Od lat zamawiam rzeczy w Apple Store płacąc kwotę Netto ze względu na fakture wewnątrzwspólnotową. Teraz niestety infolinia robi problem twierdząc, że na ten produkt trzeba uiścić kwotę Brutto a o korektę faktury i zwrot Vatu wnioskować dopiero po otrzymaniu towaru. Czy ktoś z Was już tak robił ? :)

Mnie się udało bez problemu zamówić na infolinii z zerowym VATem, ale co do zwrotu VATu w rozliczeniu firmy to standardowe podejście. 


U mnie wreszcie się zmienił status na przygotowanie do wysyłki i wreszcie dali date Dotrze 27.09.2021 zakup w AOS

CIekawe. Ja mam dalej podaną datę dostawy 24.09, ale środki nie zostały jeszcze pobrane.



#157 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 22 września 2021 - 15:11

CIekawe. Ja mam dalej podaną datę dostawy 24.09, ale środki nie zostały jeszcze pobrane.


Myślę, że to kwestia banku. Na pewno już je zablokowali.

#158 aravalboy

aravalboy
  • 105 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 września 2021 - 18:54

Myślę, że to kwestia banku. Na pewno już je zablokowali.

Raczej nie. W tym samym zamówieniu była też ładowarka i case. Z chwilą zmiany statusu zamówienia na "Przygotowanie do wysyłki" na karcie pojawiła się blokada. 

iPhone ma dalej "Przetwarzanie".

Ciekawostka której dowiedziałem się na infolinii składając zamówienie. Pula AOS jest na Europę, bez podziału na poszczególne Państwa.

 

Załączony plik  status.png   274,82 KB   0 Ilość pobrań


Użytkownik aravalboy edytował ten post 22 września 2021 - 18:54


#159 Cukierek

Cukierek
  • 73 postów

Napisano 22 września 2021 - 19:08

Skąd taka kwota?



#160 cesiu111

cesiu111
  • 741 postów
  • SkądRz

Napisano 22 września 2021 - 19:17

Zerowy VAT.

#161 winmaciek

winmaciek
  • 6 755 postów
  • Płeć:

Napisano 22 września 2021 - 21:33

Raczej nie. W tym samym zamówieniu była też ładowarka i case. Z chwilą zmiany statusu zamówienia na "Przygotowanie do wysyłki" na karcie pojawiła się blokada. 

iPhone ma dalej "Przetwarzanie".

Ciekawostka której dowiedziałem się na infolinii składając zamówienie. Pula AOS jest na Europę, bez podziału na poszczególne Państwa.

To ciekawe. Tradycyjnie (z tego, co kojarzę) w pudełku nie ma instrukcji szybkiego startu i choćby skróconej gwarancji we wszystkich językach europejskich. A to chyba jest generalnie wymagane, by sprzedawać produkt na danym rynku. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#162 Cukierek

Cukierek
  • 73 postów

Napisano 22 września 2021 - 21:37

Powoli już chyba powinno przychodzić info o wysyłce?



#163 aravalboy

aravalboy
  • 105 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 września 2021 - 21:41

To ciekawe. Tradycyjnie (z tego, co kojarzę) w pudełku nie ma instrukcji szybkiego startu i choćby skróconej gwarancji we wszystkich językach europejskich. A to chyba jest generalnie wymagane, by sprzedawać produkt na danym rynku. 

AOS nie jest dostępny we wszystkich europejskich krajach, ale dobry punkt.



#164 SilentPL

SilentPL
  • 194 postów

Napisano 22 września 2021 - 23:39

Zamówiony 13 Pro 6 minut po starcie przedsprzedaży. Cały czas wyświetlała się informacja, że dotrze 24.09. Status przygotowanie do wysyłki od Poniedziałku.

Teraz po północy wyświetla się „Dotrze jutro”, więc mam nadzieje, że poleci z Czech ekspresem i faktycznie będzie na czas.

 iPhone 15 Pro | MacBook Pro 2023 M2 Pro 16'' | iPad Mini 6G | Apple Watch SE | AirPods Pro 2


#165 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 22 września 2021 - 23:54

Rok temu zmieniło mi status na wysłane dopiero w połowie dnia przed przybyciem telefonu i to po wiadomości od dhlu, że przesyłka dotrze na czas. Także nie martwię się opisem. Przygotowanie do wysyłki mam od wczoraj.

#166 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 23 września 2021 - 05:33

Powoli już chyba powinno przychodzić info o wysyłce?


Status na wysłano zmieni się w momencie wysłania. Czyli nawet Ok 17.00 -19.00 wtedy tez pojawi się numer listu przewozowego.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#167 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 23 września 2021 - 06:08

Jak ktoś się jeszcze nie przymierzył do zakupu - bo go odstraszają daty zahaczające o 2. listopada, to amazon.pl sie reklamuje, że będzie wysyłał zamówienia w ten piątek z opcją dostawy na przyszły tydzień.

#168 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 23 września 2021 - 07:17

Ja już dostałem z DHL info o wysyłce.

MacBook Air M2 - iPad Pro M2 - iPhone 15 Pro MAX - Garmin Epix2 PRO - AirPods 2 PRO 


#169 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 23 września 2021 - 07:18

Pewnie dzisiaj nam wyślą niestety Ci co nie mieszkają w mieście wojewódzkim pewnie dostaną w poniedziałek ale jakoś jak nie ma różnicy w cenie wolę zamawiać bezpośrednio w AOS żeby potem ewentualnie nie mieć problemów ze zwrotem gwarancją itd.  


  • Fifty-50 lubi to

 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#170 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 23 września 2021 - 07:43

Ja już dostałem z DHL info o wysyłce.


Ale trackingu jeszcze nie masz?

Użytkownik sheepysheep edytował ten post 23 września 2021 - 07:48


#171 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 września 2021 - 08:01

Pewnie dzisiaj nam wyślą niestety Ci co nie mieszkają w mieście wojewódzkim pewnie dostaną w poniedziałek ale jakoś jak nie ma różnicy w cenie wolę zamawiać bezpośrednio w AOS żeby potem ewentualnie nie mieć problemów ze zwrotem gwarancją itd.


Z tego co się orientuję to kupując w AOS masz tylko rok gwarancji, a kupując gdziekolwiek „na mieście” masz dodatkowo rękojmie.

#172 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 23 września 2021 - 08:12

To źle się orientujesz kolego mi kiedyś iPhone 7 wymienili miesiąc po dwuletniej gwarancji i sami na infolinii zasugerowali żebym powołał się na rękojmi :) apple sprzedając produkty q UE musi dostosować się do przepisów tu obowiązujących kupujesz w AOS i jakby co zanosisz do APR i mają obowiązek przez 2 lata naprawić lub wymienić urządzenie  


 Macbook Pro 15" Mid 2018  iPhone 16 Pro   AirPods MAX


#173 lookhere

lookhere
  • 7 postów

Napisano 23 września 2021 - 08:26

chyba ze kupujesz na firmę to masz rok gwarancji. 

p.s dostałem numer przesyłki z rana i ze przesyłka jest w drodze :)

 

wysłana z Pragi 


Użytkownik lookhere edytował ten post 23 września 2021 - 08:27


#174 Regiss

Regiss
  • 2 946 postów
  • SkądRadom

Napisano 23 września 2021 - 08:28

Pewnie dzisiaj nam wyślą niestety Ci co nie mieszkają w mieście wojewódzkim pewnie dostaną w poniedziałek ale jakoś jak nie ma różnicy w cenie wolę zamawiać bezpośrednio w AOS żeby potem ewentualnie nie mieć problemów ze zwrotem gwarancją itd.

Nie jest tak. Też dostaną w piątek. Zabezpieczają się tylko i podają date poniedziałkową. Zawsze mi przychodził telefon w piątek, w dniu premiery. A mieszkam w małej wiosce. I zawsze miałem date na poniedziałek która po wysyłce się zmieniła na piątek.

Użytkownik Regiss edytował ten post 23 września 2021 - 08:29

iPhone 15 Pro


#175 sheepysheep

sheepysheep
  • 1 289 postów

Napisano 23 września 2021 - 08:41

chyba ze kupujesz na firmę to masz rok gwarancji.

p.s dostałem numer przesyłki z rana i ze przesyłka jest w drodze :)

wysłana z Pragi


No o mój pójdzie z inną partią pewnie. Praga, nie Tuchomerice?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych