Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Apache i problem z ładowaniem niepodpisanych modułów PHP


  • This topic is locked This topic is locked
2 replies to this topic

#1 bor1904

bor1904
  • 8 posts

Posted 15 September 2021 - 12:23

Witajcie.

Jestem totalnie nowy w świecie apple a na co dzień programuję w PHP.

 

Postawiłem środowisko w 15min i od 2 dni walę głową w mur z powodu problemów z  łądowaniem przez Apache niepodpisanych modułów.

 

Wrzuciłem na kilka sposobów memcached apcu i inne i za każdym razem podczas łądowanie dostaję taki błąd dla każdego z nich w /var/log/apache/errorlog

 

PHP Warning:  PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/local/opt/memcached@7.4/memcached.so' (tried: /usr/local/opt/memcached@7.4/memcached.so (dlopen(/usr/local/opt/memcached@7.4/memcached.so, 9): no suitable image found.  Did find:\n\t/usr/local/opt/memcached@7.4/memcached.so: code signature in (/usr/local/opt/memcached@7.4/memcached.so) not valid for use in process using Library Validation: mapped file has no cdhash, completely unsigned? Code has to be at least ad-hoc signed.), /usr/local/lib/php/pecl/20190902//usr/local/opt/memcached@7.4/memcached.so.so (dlopen(/usr/local/lib/php/pecl/20190902//usr/local/opt/memcached@7.4/memcached.so.so, 9): image not found)) in Unknown on line 0

 

Doczytałem że mo żna globalnie wyłączyć to ustrojstwo tak:

sudo defaults write /Library/Preferences/com.apple.security.libraryvalidation.plist DisableLibraryValidation -bool true

 

ale bez efektu.

 

 

Jak podpisałęm plik .so to teraz krzyczy że nie ma team ID ....

 

utknąłem a wiedzy w internecie prawie nie ma.

 

 

Czy można to jakoś skutecznie wyłączyć albo w najgorszym razie jakoś podpisać ?

 

dziękuję

K

 

 



#2 bktpl

bktpl
  • 23 posts

Posted 09 April 2022 - 20:31