Cześć,
kilka danych:
system operacyjny OX El Capitan
program pocztowy: Mail wersja 9.3
konto na icloud.com
Dzisiaj program Mail zaprzestał ściągania maili. Wyrzuca komunikat: "Mógł wystąpić problem z serwerem poczty lub siecią. Sprawdź ustawienia konta „iCloud“ lub spróbuj ponownie.
Serwer zwrócił błąd: Przekroczono limit czasu połączeń przez domyślne porty z serwerem „p34-imap.mail.me.com“.
U preferencjach odinstalowałem i zainstalowałem konto ponownie. Zaznaczyłem co potrzebuję do synchronizacji i ogarnął kalendarz, notatki, przypomnienia, cały iCloud drive ale konta mailowego nie zsynchronizował.
W danych konta serwer poczty przychodzącej: p34-imap.mail.me.com ustawia się automatycznie i nie można tego zmienić.
Mail łączy się i następuję połączenie z STMP czyli z wysyłanienie nie ma problemu ale z połączenia z iCloud IMAP brak i za jakiś czas wyrzuca w/w komunikat.
W przeszłości zdarzała się podobna sytuacja ale za chwilę wszystko wracało do normy.
Brat pingował (cokolwiek to znaczy) ten serwer p34-imap.mail.me.com ale zero odpowiedzi.
Po wejściu poprzez przeglądarkę konto mailowe na iCloud działa poprawnie.
Pytanie: czy ma ktoś może El Capitan, używa programu Mail i konta iCloud i może sprawdzić czy u niego w takiej konfiguracji wszystko bangla?
Czy też chłopaki z Apple zaprzestały wsparcia dla starego systemu?
Dzięki z góry za odzew.
Użytkownik Navaja edytował ten post 31 sierpnia 2021 - 16:30