Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone XS ekran z logo Apple i ciągłe restartowanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin76r

Marcin76r
  • 96 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 czerwca 2021 - 06:54

Witam wszystkich forumowiczów

 

Od niedzieli mam dziwny problem. W pewnym momencie trzymając tel. w ręku sam się zrestartował i niestety już nie dało się go wystartować. Objawy wyglądają następująco. Tel się włącza pojawia się białe logo Apple, po chwili następuję szybkie błyśnięcie ekranu i tel. się restartuje i tak w kółko. Trwa to wszystko aż do momentu całkowitego rozładowania baterii. Kiedy pojawi się już symbol żeby podłączyć tel. do ładowania podłączam go, ładuję i w pewnym momencie tel. sam startuje, wszystko działa poprawnie, na pierwszy rzut oka, aż do momentu kiedy chcę zrobić restart.

 

Po zrobieniu restartu sytuacja znowu się powtarza, białe logo Apple i ciągłe restarty aż do rozładowania baterii. Kiedy tel. się restartuje naładowanie go do końca nic nie pomaga, trzeba go rozładować do 0. Można uruchomić tryb recovery, ale próba aktualizacji albo resetu do ustawień fabrycznych nie przynosi żadnego rezultatu.

 

Bateria ma kondycję 90%, tel. był ładowany zazwyczaj w przedziale między 40% a 80%, unikałem pozostawienia tel. pod ładowarką na długi czas i rozładowywania baterii do 0.

 

Wiem, że raczej bez serwisu się nie obejdzie, ale chciałem się zorientować czy ktoś miał podobny problem, co było jego powodem i jakie były koszty naprawy, bo zastanawiam się czy go naprawiać czy kupować nowy. Ale nie ukrywam, że chciałem poczekać na 13 i sprzedażą XS odzyskać część kasy z nowego zakupu.

 

Pozdrawiam,

Marcin.



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 164 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 czerwca 2021 - 09:14

Zacznij może od instalacji czystego systemu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 Marcin76r

Marcin76r
  • 96 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 czerwca 2021 - 09:23

Zacznij może od instalacji czystego systemu.

 

Będę próbował jak się rozładuje bateria i po naładowaniu odpali się tel., bo na chwilę obecną po zakończeniu pobierania tel. się restartuje i wychodzi z trybu recovery i znowu wpada w pętlę.



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 164 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 czerwca 2021 - 09:53

Nie tak, nie z poziomu telefou. Z iTunes, full restore, żadne przywracanie danych i inne takie.

Zawsze możesz wprowadzić w DFU i wtedy.


  • Marcin76r lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 Marcin76r

Marcin76r
  • 96 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 czerwca 2021 - 10:58

Zawsze możesz wprowadzić w DFU i wtedy.

 

Niestety nie udało się przez tryb DFU, oprogramowanie się pobrało i rozpakowało, ale po komunikacie "Przygotowuję iPhone'a do odtworzenia..." wystąpił błąd "Nie można odtworzyć iPhone'a "iPhone". Wystąpił nieznany błąd (4013).



#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 22 czerwca 2021 - 11:13

Ten błąd to uszkodzona płyta główna, najczęściej pamięć. 


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#7 Marcin76r

Marcin76r
  • 96 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 czerwca 2021 - 11:24

Ten błąd to uszkodzona płyta główna, najczęściej pamięć. 

 

No to mnie nie pocieszyłeś, spodziewałem się, że da się coś z tym zrobić. Ale jak w takim razie działa telefon po całkowitym rozładowaniu baterii i ponownym naładowaniu? Wszystko pracuje stabilnie nic się nie wiesza, aż do momentu kolejnego restartu.



#8 patpaj

patpaj
  • 3 postów

Napisano 03 sierpnia 2021 - 11:45

Nie tak, nie z poziomu telefou. Z iTunes, full restore, żadne przywracanie danych i inne takie.

Zawsze możesz wprowadzić w DFU i wtedy.

 

Jak wgrać nowy system bez iTunes - z poziomu MacOS Big Sur?



#9 winmaciek

winmaciek
  • 6 744 postów
  • Płeć:

Napisano 03 sierpnia 2021 - 12:19

Finderem (iPhone pokaże się na pasku bocznym).

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#10 patpaj

patpaj
  • 3 postów

Napisano 03 sierpnia 2021 - 13:04

dziękuje :)

Finderem (iPhone pokaże się na pasku bocznym).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych