Witam. Jakiś czas temu zbił mi się wyświetlacz w Iphone 8 plus. Wyświetlacz był do wymiany cały razem z dotykiem. Obecnie jest w serwisie, a serwisant chce ode mnie hasło do mojego telefonu. Czy mam mu je podać i po co one ono mu jest potrzebne? Na telefonie jestem zalogowany wszędzie, więc boję się o różne moje dane, które są na moim telefonie.
Po co hasło w serwisie?
#1
Napisano 30 kwietnia 2021 - 10:51
#2
Napisano 30 kwietnia 2021 - 13:01
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 30 kwietnia 2021 - 13:12
Absolutnie nie podawaj swojego hasła. Nigdy. Nikomu. Serwis nie powinien o nie pytać. Nie ufałbym mu nie tylko w kwestii hasła, ale i naprawy telefonu.
#4
Napisano 01 maja 2021 - 20:38
iPhone 12 mini iPhone 5s iPad 8 th HomePod mini
#5
Napisano 01 maja 2021 - 21:52
#6
Napisano 02 maja 2021 - 13:46
Też bym nie udostępniał.
#7
Napisano 21 października 2021 - 14:31
#8
Napisano 21 października 2021 - 14:40
Jak dysk szyfrowany, to nie mają dostępu.
#9
Napisano 21 października 2021 - 17:06
Ale to nie jest dział o Macbookach.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych