Witam w klubie. Mam to samo na zegarku Apple Watch SE. Czyli to awaria w Orange. W necie wyczytałem, że mieli podobne problemy pod koniec tamtego roku. Po kilku dniach ogarnęło awarię. Ja już oficjalnie im zgłosiłem problem. Nie zaszkodzi jak też to zrobisz, to szybciej się tym zajmą.
Cześć!
Od dwóch dni borykam się z aktywacją eSIM na AW. Każdorazowo próba do zalogowania się do Mój Orange przez aplikację Watch na iPhonie, kończy się fiaskiem - w nieskończoność kręci się kwadrat ładowania/dostaję błąd "undefined" lub "Połączenie zostało przerwane". Operator odsyła mnie do Apple, a Apple odsyła do Orange. Czy napotkał ktoś podobny problem? Szczerze trochę się załamałem, bo nikt nie potrafi mi pomóc. Próbowałem odinstalować aplikację Watch, rozłączyć i połączyć jeszcze raz AW i IP, ale wszystko na nic. Czy jest jakaś inna opcja aktywacji eSIM w AW niż przez aplikację Watch? Będę wdzięczny za jakiekolwiek pomysły i sugestie!
A przez stronę Orange.pl nie da się aktywować ekstra sim?
Da się wygenerować ekstra sim ale dla iPhone. Niestety nie dla zegarka. Do tego służy aplikacja Apple Watch na iPhone. Niestety w aplikacji Apple Watch po zalogowaniu do swojego konta Orange zamiast kolejnej strony z generowaniem tej ekstra esim pojawia się kręcący kwadrat i nic się nie dzieje. Ewentualnie jak napisał KarolTch pojawia się napis „Undefined”. Błąd na styku aplikacji Apple Watch z systemem Orange.
A i kolejny błąd w Apple Watch SE Cellular 40, który zauważyłem.. mimo włączonej funkcji „wykrywania nadgarstka” odłożony na biurko zegarek radośnie dzwoni razem z iPhone w czasie połączenia przychodzącego. Mój stary AW 4 44 bez cellular tego nie robi, jest cichy jak jest zdjęty z ręki. Może to jednak błąd w sofcie zegarka? Mam najnowszy 7.3.3.
KarolTch jeśli możesz sprawdź to na swoim zegarku.