Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Watch SE (LTE) - nie działa konfiguracja sieci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 KarolTch

KarolTch
  • 2 postów

Napisano 08 kwietnia 2021 - 21:55

Cześć!

 

Od dwóch dni borykam się z aktywacją eSIM na AW. Każdorazowo próba do zalogowania się do Mój Orange przez aplikację Watch na iPhonie, kończy się fiaskiem - w nieskończoność kręci się kwadrat ładowania/dostaję błąd "undefined" lub "Połączenie zostało przerwane". Operator odsyła mnie do Apple, a Apple odsyła do Orange. Czy napotkał ktoś podobny problem? Szczerze trochę się załamałem, bo nikt nie potrafi mi pomóc. Próbowałem odinstalować aplikację Watch, rozłączyć i połączyć jeszcze raz AW i IP, ale wszystko na nic. Czy jest jakaś inna opcja aktywacji eSIM w AW niż przez aplikację Watch? Będę wdzięczny za jakiekolwiek pomysły i sugestie!

 


#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 506 postów
  • Płeć:

Napisano 08 kwietnia 2021 - 22:28

Mam pewien pomysł, ale zanim się rozpiszę, to dopytam.

1. Czy możesz się zalogować do aplikacji Orange (na iPhonie)?

2. O co chodzi z usuwaniem aplikacji Watch?


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 09 kwietnia 2021 - 12:47

A przez stronę Orange.pl nie da się aktywować ekstra sim?

#4 Artur_Doe

Artur_Doe
  • 33 postów
  • SkądOtwock

Napisano 10 kwietnia 2021 - 13:27

Witam w klubie. Mam to samo na zegarku Apple Watch SE. Czyli to awaria w Orange. W necie wyczytałem, że mieli podobne problemy pod koniec tamtego roku. Po kilku dniach ogarnęło awarię. Ja już oficjalnie im zgłosiłem problem. Nie zaszkodzi jak też to zrobisz, to szybciej się tym zajmą.

 

Cześć!

 

Od dwóch dni borykam się z aktywacją eSIM na AW. Każdorazowo próba do zalogowania się do Mój Orange przez aplikację Watch na iPhonie, kończy się fiaskiem - w nieskończoność kręci się kwadrat ładowania/dostaję błąd "undefined" lub "Połączenie zostało przerwane". Operator odsyła mnie do Apple, a Apple odsyła do Orange. Czy napotkał ktoś podobny problem? Szczerze trochę się załamałem, bo nikt nie potrafi mi pomóc. Próbowałem odinstalować aplikację Watch, rozłączyć i połączyć jeszcze raz AW i IP, ale wszystko na nic. Czy jest jakaś inna opcja aktywacji eSIM w AW niż przez aplikację Watch? Będę wdzięczny za jakiekolwiek pomysły i sugestie!


A przez stronę Orange.pl nie da się aktywować ekstra sim?

Da się wygenerować ekstra sim ale dla iPhone. Niestety nie dla zegarka. Do tego służy aplikacja Apple Watch na iPhone. Niestety w aplikacji Apple Watch po zalogowaniu do swojego konta Orange zamiast kolejnej strony z generowaniem tej ekstra esim pojawia się kręcący kwadrat i nic się nie dzieje. Ewentualnie jak napisał KarolTch pojawia się napis „Undefined”. Błąd na styku aplikacji Apple Watch z systemem Orange.


A i kolejny błąd w Apple Watch SE Cellular 40, który zauważyłem.. mimo włączonej funkcji „wykrywania nadgarstka” odłożony na biurko zegarek radośnie dzwoni razem z iPhone w czasie połączenia przychodzącego. Mój stary AW 4 44 bez cellular tego nie robi, jest cichy jak jest zdjęty z ręki. Może to jednak błąd w sofcie zegarka? Mam najnowszy 7.3.3. 
KarolTch jeśli możesz sprawdź to na swoim zegarku.



#5 Artur_Doe

Artur_Doe
  • 33 postów
  • SkądOtwock

Napisano 15 kwietnia 2021 - 17:50

Podsumowanie z mojej strony - udało się aktywować ekstra e-sim na Apple Watch SE. Po 3 zgłoszeniach technicznych do Orange, otrzymałem informację, że usługa działa prawidłowo. Niestety w aplikacji Apple Watch po wejściu w Konfiguruj sieć komórkową, zalogowaniu do Mój Orange nadal nie pojawiała się strona do generowania e-sim. Co zrobiłem - wyłączyłem Wi-Fi Calling na obu liniach iPhone (dual sim), potem wyłączyłem linię sim służbowy i zostawiłem tylko aktywny e-sim prywatny. Po tym, po wejściu w aplikację Apple Watch na iPhone i kliknięciu Konfiguruj sieć komórkową, i zalogowaniu się do Mój Orange, pojawiła się wreszcie strona do aktywacji ekstra e-sim na zegarku. Działa! ;)



#6 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 kwietnia 2021 - 12:31

mam to samo u siebie ale z AW6, co prawda tylko jedna aktywna karta SIM ale włączone Wifi Calling, za to aktywowane 5G - może to jest problem?

Niestety twój sposób u mnie nie zadziałał i cały czas mam ten problem


Użytkownik masi0 edytował ten post 19 kwietnia 2021 - 12:33


#7 Artur_Doe

Artur_Doe
  • 33 postów
  • SkądOtwock

Napisano 19 kwietnia 2021 - 16:03

mam to samo u siebie ale z AW6, co prawda tylko jedna aktywna karta SIM ale włączone Wifi Calling, za to aktywowane 5G - może to jest problem?

Niestety twój sposób u mnie nie zadziałał i cały czas mam ten problem

Próbuj zgłaszać to do Orange. Ja zrobiłem to 3 razy. Dopiero za 3 razem w treści zgłoszenia pojawiło się - Status - usługa jest aktywna, karta do pobrania.



#8 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 kwietnia 2021 - 16:10

rozumiem, ze masz na myśli zgłoszenie w Orange? Gdzie to śledzisz?



#9 Artur_Doe

Artur_Doe
  • 33 postów
  • SkądOtwock

Napisano 19 kwietnia 2021 - 17:46

rozumiem, ze masz na myśli zgłoszenie w Orange? Gdzie to śledzisz?

Wchodzisz na stronę Orange - Zaloguj. Zgłoszenie możesz wykonać przez ten dymek w prawym dolnym rogu, napisz jaki problem i automat przeniesie Cię do konsultanta człowieka. Potem status zgłoszenia masz w pasku na górze w zakładce - Zlecenia. 



#10 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 kwietnia 2021 - 14:03

napisałem na chacie do konsultantki i opisałem jej problem.

poprosiła o podanie E-ID i aktywowała zdalnie - po wejściu w Mobile Data w apce wszystko było już aktywowane :)


  • Artur_Doe lubi to

#11 SlawekJG

SlawekJG
  • 5 postów

Napisano 14 lipca 2021 - 18:34

u mnie na telefonie przyczyną problemu okazał się ad-bocker 1Blocker. Po wyłączeniu strona Orange w aplikacji Watch ładuje się poprawnie.

Nie mniej, z jakiegoś powodu nie udało się aktywować eSim poprzez taką oficjalną procedurę. Zadzwoniłem na infolinię, poproszono mnie o eID zegarka i aktywowano plan w ciągu kilku minut.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych