AppleCare+ a naprawa uszkodzonej obudowy.
#1
Napisano 31 marca 2021 - 16:39
Przypadkiem upuściłem swojego iPada Pro 11 i niestety, ale metalowa obudowa wokół ekranu ma teraz brzydkie wgniecenie. Ekran jest w całości, natomiast uszkodził się również Apple Pencil (końcówka do pisania lekko złamana jakby wewnątrz). Dokupiłem do swojego iPada AppleCare+, ale nie do końca rozumiem, czy uszkodzenie mechaniczne tego typu jest również objęte naprawą/wymianą urządzenia? Wyczytałem na stronie jedynie o pęknięciu/uszkodzeniu ekranu. Czy ktoś miał podobne doświadczenia z taką sytuacją i naprawą?
No i czy AppleCare+ kupione w niemieckim Apple Store (tutaj mieszkam) jest możliwego użycia w salonach w Polsce?
#2
Napisano 31 marca 2021 - 16:58
1. Uważam, że ogólnie AppleCare+ powinno to pokryć. Ja miałem uszkodzonego iPada ewidentnie z mojej winy (usiadłem na nim i się wygiął). Po odchudzeniu mojego wirtualnego portfela o €99 dostałem bez szemrania nową sztukę. AC+ kupione w Irlandii, aczkolwiek nie powinno to mieć tutaj znaczenia. Jeśli masz z plusem, to powinni Ci to wymienić.
2. To, czy Pencil jest pokryty tym AC+ może zależeć od tego, kiedy dokładnie zostało ono zakupione. Aczkolwiek podejrzewam, że tutaj jest. Skontaktowałbym się z niemiecką infolinią/czatem Apple i ustalił to. Jeśli AC+ obowiązuje, to pewnie trzeba będzie zapłacić coś w stylu €29.
3. Jeśli chcesz serwisować go w Polsce, to najlepiej skontaktować się z autoryzowanym serwisem i podać im numer seryjny i inne szczegóły. Wydaje mi się, że nie powinno być problemu, ale oni będą wiedzieli to lepiej ode mnie.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#3
Napisano 02 kwietnia 2021 - 18:54
Ja oddawałem iPada Pro - uszkodzona obudowa (AppleCare+ UK) i iPhone X - uszkodzone plecy (AppleCare+ DE) w polskim autoryzowanym serwisie i nie zapłaciłem ani złotówki. W obu przypadkach otrzymałem odnowione urządzenie.
iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods
iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB
#4
Napisano 30 kwietnia 2021 - 13:30
Witam,
Czy do świeżo zakupionego MBP16 i7 16GB 2019, który ma być używany głównie do rozrywki średnio 2-3h dziennie. Kalkuluje się zakup wydłużonej gwarancji w postaci AppleCare?
Jak Wasze doświadczenia z awaryjnością lub bezawaryjnością?
#5
Napisano 30 kwietnia 2021 - 14:06
#6
Napisano 30 kwietnia 2021 - 20:12
Wielkie dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych