Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Odwrócony znak zapytania.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemysław Stefański

Przemysław Stefański
  • 2 postów

Napisano 25 lutego 2021 - 18:06

Witam. Jestem tutaj nowy więc wszystkich witam . Stałem się posiadaczem IPad 10.2 . Jestem całkowicie zielony w tej sprawie to moje pierwsze spotkanie z tym systemem. I może głupia sprawa ale nie potrafie wpisać normalnego pytajnika czy to w messenger czy signal jest tylko odwrócony. Niby pokazuje normalny pytajnik ale jak przytrzymać klawisz to można tylko odwrócony wybrać Jest ustawiona polska klawiatura qwerty. Czytałem że to jakiś hiszpański znak. Będę wdzięczny za pomoc bo już neta przeszukałem i nic z tego nie wyszło. Wybaczcie jeśli to głupia sprawa ale dla mnie to problem. Pozdrawiam wszystkich. 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 25 lutego 2021 - 18:19

Zakładam, że chodzi Ci o przycisk na klawiaturze ekranowej, który jest oznaczony jako znak zapytania-kropka (jedno na górze, a drugie na dole wirtualnego klawisza). Jeśli tak nie jest, to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu. 

Opcja nr 1: Wciskamy shift i obserwujemy, jak klawiatura się zmienia.

Opcja nr 2: Trzeba tenże przycisk pociągnąć w dół. Tak, wciskamy kropkę i bez puszczania przesuwamy palucha w dół. Ta opcja działa też z innymi klawiszami – przykładowo, jak zrobisz to z klawiszem „i”, to dostaniesz liczbę 8. To doskonały sposób na szybsze pisanie bez przełączania się na drugi widok klawiatury. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#3 Przemysław Stefański

Przemysław Stefański
  • 2 postów

Napisano 25 lutego 2021 - 19:46

Dokładnie chodzi mi o ekranową.Shift nie pomógł ale naciskając i w dół faktycznie jest normalny pytajnik Wielkie dzięki za pomoc Swoją drogą świetna sprawa ten iPad