Hej mam spory problem, telefon samoistnie odrzuca połączenie? Na wyświetlaczu na chwile pojawia się ekran odebrania połączenie po czym znika jako połączenie nieodebrane. Jednoczenie dostaje sms że dany numer próbował się ze mną połączyć x razy. Dodam że problem nie występuje ciągle, ale w jakiś 10% prób nawiązanie ze mną kontaktu. Kontaktowałem się z operatorem Play, wprowadzali jakieś nowe ustawienie po czym miałem restartować telefon, wymieniałem nawet kartę sim, problem nie zniknął. Nie mam włączonego Nie przeszkadzać ani Przekierowania połączeń, numery które do mnie dzwonią nie są też dodane do Czarnej listy. Dzięki za wszelką pomoc.

Iphone 11 pro odrzuca połączenie?
#1
Napisano 20 stycznia 2021 - 18:10
#2
Napisano 21 stycznia 2021 - 08:39
Witam. Podzielę się swoim przypadkiem, sytuacja wyglądała tak samo jak u Kolegi, jakby ktoś puszczał mi tzw. sygnały przez trzy sekundy, a potem się rozłączał. W rzeczywistości połączenie było odrzucane i przekierowywane na pocztę głosową. Przyczyna: coś się wydarzyło że został przestawiony czas przez który telefon ma komunikować połączenie przychodzące a później przekierować na pocztę głosową. Rozwiązanie w moim przypadku: przełożenie karty sim z iPhone do zwykłego telefonu który umożliwiał przestawienie tego czasu z 3 na 30 sekund. Możliwe że można to przestawić dzwoniąc do BOK operatora. Przypadek wystąpił w sieci T-Mobile.
#3
Napisano 21 stycznia 2021 - 13:15
Witam. Podzielę się swoim przypadkiem, sytuacja wyglądała tak samo jak u Kolegi, jakby ktoś puszczał mi tzw. sygnały przez trzy sekundy, a potem się rozłączał. W rzeczywistości połączenie było odrzucane i przekierowywane na pocztę głosową. Przyczyna: coś się wydarzyło że został przestawiony czas przez który telefon ma komunikować połączenie przychodzące a później przekierować na pocztę głosową. Rozwiązanie w moim przypadku: przełożenie karty sim z iPhone do zwykłego telefonu który umożliwiał przestawienie tego czasu z 3 na 30 sekund. Możliwe że można to przestawić dzwoniąc do BOK operatora. Przypadek wystąpił w sieci T-Mobile.
Hej, dzięki za zainteresowanie. Nie mam uruchomionej poczty głosowej, a po konsultacji z BOK wiem że nie mam żadnych przekierowań z mojego nr. wiec problem leży gdzie indziej ;(
#4
Napisano 21 stycznia 2021 - 13:48
1) To działało i się popsuło, czy kupiłeś iPhone, włożyłeś i od razu klops?
2) Masz możliwość sprawdzić w innym aparacie (najlepiej w kilku, w tym w innych iPhone), żeby na 100% odrzucić winę operatora?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#5
Napisano 21 stycznia 2021 - 13:52
iPhone 11
#6
Napisano 21 stycznia 2021 - 14:14
Dlatego sugeruję test w innych aparatach, żeby to potwierdzić lub odrzucić.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#7
Napisano 24 stycznia 2021 - 11:05
Dlatego sugeruję test w innych aparatach, żeby to potwierdzić lub odrzucić.
U mnie kiedyś były podobne problemy i po jakimś miesiącu okazało się, że problem leżał po stronie operatora. W moim przypadku T-M. W międzyczasie telefon był na serwisie i nic nie wykazało, że coś jest nie tak.
Okazuje się że to prawdopodobnie problem sieci, mimo iż operator w BOK zrzuca winę na telefon. Przełożyłem kartę do innego telefonu z androidem i problem ten sam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych