Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 8 nie wyświetla zawartości ekranu, reaguje, pęknięty


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ajronek4

ajronek4
  • 4 postów

Napisano 02 stycznia 2021 - 23:32

Witam.
 
Po dość mocnym upadku iPhone 8 stracił możliwość wyświetlania zawartości ekranu. W dolnej części telefonu pojawiło się drobne pękniecie (przynajmniej tak mi się wydaje), dokładniej widać to na foto.
 
Telefon reaguje na przycisk home button i ten z prawej strony obudowy, zmienia się wtedy odcień czarnego na trochę jaśniejszy. Można wykonać screenshota kombinacja tych klawiszy, słychać przy tym charakterystyczny dźwięk, obraz od razu ląduje w iCloud. Po podłączeniu iPhone do ładowarki również słychać, ze zaczyna się ładowac..
 
Ze wstępnych rozmów z serwisami dowiedziałem się, ze koniecznie trzeba wymienić ekran. Pisze posta z nadzieja, ze jest być może ktoś kto zmagał się z podobnym problem i/lub będzie mi w stanie mi w jakikolwiek sposób pomoc. Ekran całkiem niedawno był wymieniany na oryginalny w dobrym serwisie Apple, także jeżeli istnieje jakiś inny winowajca tejże usterki to nie chciałbym pisać się ponownie na takie koszty
 
Pozdrawiam.
 

Załączone pliki



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 stycznia 2021 - 00:09

No ale czego oczekujesz? Upuściłeś telefon -> telefon się popsuł -> musisz oddać do naprawy. Nie wymyślimy Ci żadnej magii, że cyk i się cudownie naprawi.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 ajronek4

ajronek4
  • 4 postów

Napisano 03 stycznia 2021 - 00:57

No ale czego oczekujesz? Upuściłeś telefon -> telefon się popsuł -> musisz oddać do naprawy. Nie wymyślimy Ci żadnej magii, że cyk i się cudownie naprawi.

Nie oczekuje że naprawi sie na zaklęcie.  :D  Nie znam się, podejrzewam jedynie, ze nawet jezeli byloby to cos innego niz ekran to w serwisie i tak powiedzą, ze trzeba go wymienić a przy okazji jeszcze to co rzeczywiście mu dolega. Każdy chce zarobić.

Bardziej chodzi mi o weryfikacje bardziej doświadczonych osób lub takich, które miały podobny lub taki sam problem, czy faktycznie ekran do wymiany i czy jest to jedyne wyjście gdyż chciałbym ograniczyć koszty



#4 ajronek4

ajronek4
  • 4 postów

Napisano 03 stycznia 2021 - 13:10

temat do kosza. 



#5 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 03 stycznia 2021 - 13:30

Do kosza może nie, ale skoro autor prosi, to pozwolę sobie zamknąć. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych