Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Touch ID w MacBooku air nie daje wprowadzić odcisku palca


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 panat

panat
  • 1 postów

Napisano 02 stycznia 2021 - 16:40

Cześć,

 

Przy uruchamianiu pierwszym dodałam odciski palców do touch id w MacBooku air 13. Po aktualizacji systemu do Big sur laptop przestał wymagać ode mnie zatwierdzeń odciskiem. Usunęłam więc odcisk. Chcąc dodać kolejny i klikając przycisk "dodaj odcisk palca" wpisuje swoje hasło i nic. Nie pojawia się dalej żadne okno pokazujące postępu w odciskaniu palca.

 

W czym problem?



#2 winmaciek

winmaciek
  • 3 907 postów
  • Płeć:

Napisano 02 stycznia 2021 - 18:15

1. Przenoszę do działu o software – z racji tego, że problem pojawił się przy okazji aktualizacji jest to bardziej prawdopodobny kierunek poszukiwań.

2, Spróbuj założyć drugie konto użytkownika i daj nam znać, czy tam też nie działa TouchID.


MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"


#3 DonJon

DonJon
  • 22 postów
  • SkądNaples/Florida

Napisano 02 stycznia 2021 - 20:24

Mam ten sam problem z touch id 

Ja mam problem jak ktoś wcześniej napisał w innym temacie, nie mogę odblokować kłódki po wprowadzeniu PRAWIDOŁOWEGO hasła.. 

1. Przenoszę do działu o software – z racji tego, że problem pojawił się przy okazji aktualizacji jest to bardziej prawdopodobny kierunek poszukiwań.

2, Spróbuj założyć drugie konto użytkownika i daj nam znać, czy tam też nie działa TouchID.

Gdzie ten dział, bo nie mogę znaleźć ? 


Użytkownik DonJon edytował ten post 02 stycznia 2021 - 20:26


#4 winmaciek

winmaciek
  • 3 907 postów
  • Płeć:

Napisano 02 stycznia 2021 - 20:25

Jesteśmy w nim. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MacBook Pro 13" M1, iPhone XS, iPad 10.5"


#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 21 852 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 stycznia 2021 - 00:08

Mam ten sam problem z touch id 

Ja mam problem jak ktoś wcześniej napisał w innym temacie, nie mogę odblokować kłódki po wprowadzeniu PRAWIDOŁOWEGO hasła.. 

Nie, to nie jest 'ten sam problem'. Nie zaśmiecaj, załóż sobie swój wątek.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#6 Małgorzata Michalik

Małgorzata Michalik
  • 3 postów

Napisano 04 stycznia 2021 - 02:16

Mam dokładnie to samo. Nie miałam po aktualizacji możliwości odblokowywania za pomocą odciska tylko musiałam wpisywac za każdym razem hasło. Skasowałam odcisk, zeby dodać kolejny. Wpisuję hasło systemowe , jest ok ale potem nic się nie dzieje i dalej cisza. Nie mam teraz juz starego odcisku a nowego tez nie moge dodać. 

Cześć,

 

Przy uruchamianiu pierwszym dodałam odciski palców do touch id w MacBooku air 13. Po aktualizacji systemu do Big sur laptop przestał wymagać ode mnie zatwierdzeń odciskiem. Usunęłam więc odcisk. Chcąc dodać kolejny i klikając przycisk "dodaj odcisk palca" wpisuje swoje hasło i nic. Nie pojawia się dalej żadne okno pokazujące postępu w odciskaniu palca.

 

W czym problem?



#7 DonJon

DonJon
  • 22 postów
  • SkądNaples/Florida

Napisano 05 stycznia 2021 - 11:12

Dla wszystkich z tym problemem. Rozmawiałem ze wsparciem apple. poniżej przesyłam linki jakie dostałem, które pomagają naprawić problem. Pozdrawiam  

 

 

https://support.appl.../pl-pl/HT201295

 

https://support.appl.../pl-pl/HT210898



#8 Małgorzata Michalik

Małgorzata Michalik
  • 3 postów

Napisano 06 stycznia 2021 - 19:16

Dla wszystkich z tym problemem. Rozmawiałem ze wsparciem apple. poniżej przesyłam linki jakie dostałem, które pomagają naprawić problem. Pozdrawiam  

 

 

https://support.apple.com/pl-pl/HT201295

 

https://support.apple.com/pl-pl/HT210898


Pomogło u Ciebie? Ja się boję coklwiek robić zeby więcej nie zepsuc :(



#9 DonJon

DonJon
  • 22 postów
  • SkądNaples/Florida

Napisano 07 stycznia 2021 - 01:27

Pomogło u Ciebie? Ja się boję coklwiek robić zeby więcej nie zepsuc :(

Tak. To pierwsze Wystaczy zresetować komputer i kliknąć na Touch ID  



#10 iczek

iczek
  • 5 postów

Napisano 21 kwietnia 2021 - 08:38

Witam. Mam ten sam problem. Nie mogę użyć Touch ID do zalogowania się pomimo dobrze skonfigurowanej usługi. W moim wypadku, AIR M1, nie działa pierwszy z podanych linków niestety.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych