Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę połączyć Apple Watcha w parę z iPhone'm.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dobrakawa

dobrakawa
  • 779 postów

Napisano 08 grudnia 2020 - 22:01

Witam. Dosyć dziwna sytuacja. Miałem połączony zegarek z telefonem w parę, dzisiaj w pracy wyłączyłem na chwilę BT w telefonie i zegarek się rozłączył. Od tego czasu nie mogę go połączyć z telefonem. W telefonie w opcjach BT zegarek był widoczny, w zegarku telefon nie. Nie chciał się połączyć.

 

Z poziomu telefonu rozłączyłem zegarek, później w zegarku wszedłem w opcje Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj, zostawiając plan komórkowy (bo zrobiły mi się już 2 eSIMy). Więc po rozłączeniu, chcę na nowo połączyć je w parę. Więc robię co trzeba, zbliżam telefon, zakładam zegarek, konfiguruję jako nowy. Wyświetla się komunikat na telefonie "Łączę się z Apple Watch", na zegarku wyświetla się ta śmieszna grafika z liniami, a po chwili wyświetla się błąd, że nie udało się połączyć i mam zbliżyć zegarek lub rozpocząć proces łączenia w parę od nowa. Robiłem już to dwa razy...

 

Próbuję odtworzyć z backupu - w ogóle nie działa.

Próbuję ręcznie skonfigurować - nie działa.

 

UWAGA, naprawiłem. Napiszę jak w razie by ktoś potrzebował, a temat można zamknąć, chociaż i tak wtedy pewnie zniknie. Wystarczyło wyłączyć i włączyć telefon, o czym doczytałem na stronie Apple.


Użytkownik dobrakawa edytował ten post 08 grudnia 2020 - 22:11

Pro 2012, 12 Mini, SE 44mm Cellular


#2 radma81

radma81
  • 3 postów

Napisano 11 grudnia 2020 - 18:06

Daj znać jak to zrobiłeś bo mam podobny problem. Po aktualizacji systemu w zegarku miałem jakieś problemy z patchem więc wyzerowałem, wyrzuciłem z konta i ponownie chciałem sparować i nie mogę tego zrobić. Próbowałem parować na dwóch iphonach ale na obu to samo, mianowicie automatycznie nie wykrywają iPhone ekranu watcha, mam komunikat ze Watch jest połączony z innym iPhone a 100% nie jest a gdy dam opcje połącz ręcznie to nie mam spisu urządzeń na iphonach by wybrać watcha i wpisać jego nr.



#3 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 11 grudnia 2020 - 20:54

Daj znać jak to zrobiłeś bo mam podobny problem. Po aktualizacji systemu w zegarku miałem jakieś problemy z patchem więc wyzerowałem, wyrzuciłem z konta i ponownie chciałem sparować i nie mogę tego zrobić. Próbowałem parować na dwóch iphonach ale na obu to samo, mianowicie automatycznie nie wykrywają iPhone ekranu watcha, mam komunikat ze Watch jest połączony z innym iPhone a 100% nie jest a gdy dam opcje połącz ręcznie to nie mam spisu urządzeń na iphonach by wybrać watcha i wpisać jego nr.


Wyrzuciłeś z konta, a czy wyłączyłeś blokadę aktywacji AW?

#4 radma81

radma81
  • 3 postów

Napisano 12 grudnia 2020 - 15:14

Wyrzuciłeś z konta, a czy wyłączyłeś blokadę aktywacji AW?

Nie nic takiego nie robiłem, nawet nie wiedziałem że coś takiego jest. Gdzie mogę i przede wszystkim czy mogę taką blokadę jeszcze wyłączyć?


Nie no nie mam w urządzeniach znajdź mój iPhone apple watcha, usunąłem i wyzerowałem zegarek przed usunięciem z konta iCloud. Parować chce z tym samym telefonem i kontem więc nie wiem co mogę zrobić więcej i pewnie będę musiał odwiedzić serwis.Dziwi mnie to ze przy parowaniu ręcznym na telefonie nie wyświetla mi żadnych modeli apple watcha tam gdzie mam swój model wybrać.



#5 ali_cja

ali_cja
  • 245 postów

Napisano 12 grudnia 2020 - 16:29

Masz tu garść informacji, może znajdziesz rozwiązanie:
„Jeśli wymażesz urządzenie bez uprzedniego wylogowania się z usługi iCloud, blokada aktywacji może być wciąż włączona.”

1. Informacje o blokadzie aktywacji na zegarku Apple Watch: https://support.appl.../pl-pl/HT205009
2. Jak usunąć blokadę aktywacji: https://support.appl.../pl-pl/HT201441

Przed wysłaniem zegarka na wymianę kazano ni najpierw wyłączyć blokadę aktywacji (Lokalizator), a dopiero później odłączyć AW od telefonu.

#6 radma81

radma81
  • 3 postów

Napisano 12 grudnia 2020 - 18:48

Dziek

 

Masz tu garść informacji, może znajdziesz rozwiązanie:
„Jeśli wymażesz urządzenie bez uprzedniego wylogowania się z usługi iCloud, blokada aktywacji może być wciąż włączona.”

1. Informacje o blokadzie aktywacji na zegarku Apple Watch: https://support.apple.com/pl-pl/HT205009
2. Jak usunąć blokadę aktywacji: https://support.apple.com/pl-pl/HT201441

Przed wysłaniem zegarka na wymianę kazano ni najpierw wyłączyć blokadę aktywacji (Lokalizator), a dopiero później odłączyć AW od telefonu.

Dzięki za próbę pomocy ale tu nic nie pomoże w moim przypadku. Nie mam zegarka na koncie icloud więc nie mogę go poprzez znajdź mój iPhone odblokować a poźniej wyrzucić.Nie mogę też sprawdzić czy taka blokada jest bo zegarek jest powrócony do ustawień fabrycznych, w aplikacji Apple Watch na iphonie też zegarka nie ma bo został usunięty przeze mnie. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych