Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 12 mini. Apple Pay działa raz, potem potrzebne przywrócenie do ustawień fabrycznych. Softwer


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 04 grudnia 2020 - 20:14

Jak już posprzątali temat z dotykiem...
Problem polega na tym, że mogę zapłacić telefonem RAZ. Potem usługa przestaje działać. Robiłem wszystko - dodawałem na nowo karty (ręcznie i automatycznie), restartowałem i resetowałem telefon, przywróciłem na nowo z kopii zapasowej, przywróciłem do ustawień fabrycznych. To ostatnie pomaga, na chwilę. Z bankiem jest ok bo na zegarku działa normalnie. Rozmowę z infolinią mam dopiero w środę (pierwszy możliwy termin).
Bardzo naiwny jestem zakładając, że da się to naprawić aktualizacją? Bo gdyby moduł NFC nie działał to nie działałby cały czas, prawda?

#2 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 grudnia 2020 - 21:09

Jedyne co możesz zrobić, to odtworzyć telefon (podłączając do komputera), ale bez przywracania kopii zapasowej. Sprawdź czy wtedy będzie działać.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#3 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 04 grudnia 2020 - 21:11

Tak tez robiłem, bo nawet betę 14.3.2 zainstalowałem.
Działa raz.

#4 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 grudnia 2020 - 21:15

To chyba problem sprzętowy, ja mam 12 Pro i działa bez problemu. No chyba że coś skopane softowo, ale pewnie już by o tym pisali.


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#5 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 04 grudnia 2020 - 21:40

Wolałbym nie szarpać się z odsyłaniem... Dlatego, jak napisałem w pierwszym poście, mam nadzieję że skoro raz działa raz nie to nie powinien być problem sprzętowy.

Z ekranem wyglądało na sporo większy problem.



#6 mls

mls

  • 1 313 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 grudnia 2020 - 23:55

Zawsze można spróbować „zaorać” system i przywrócić z kopii. Mam w rodzinie przypadek iPhone 8 na którym też występuje nietypowy problem z Apple Pay, który nie występuje na żadnym innym znanym mi urządzeniu. Ot, złośliwość rzeczy martwych i możliwa usterka w systemie plików, wewnętrznej bazie, gdziekolwiek.

#7 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 05 grudnia 2020 - 10:36

Jestem po diagnozie w Cortland. Diagnostyka pokazała, że jest ok. Na testowym terminalu kilka raz z rzędu płatność zadziałała. Potem przestała ale po ponownym włączeniu działała normalnie, czekam więc na aktualizacje iOS

#8 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 05 grudnia 2020 - 11:40

Ale to, że "raz działa" to nie jest argument. Mi w iPhone X psuło się FaceID i po wyłączeniu i włączeniu przez jakiś czas było ok. Koniec końców okazało się, że to problem sprzętowy. Mam w rodzinie osobę z 12 Mini, której Apple Pay działa bez problemu, więc nie wykluczałbym na Twoim miejscu, że to problem sprzętowy. Zwłaszcza że musiałeś restartować. Ogólnie to nie jest normalne.


Użytkownik soczekpl edytował ten post 05 grudnia 2020 - 11:40

Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#9 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 05 grudnia 2020 - 11:49

Nie wykluczam.

#10 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 350 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 grudnia 2020 - 13:05

U mnie w Mini też działa poprawnie, więc to raczej nie problem całej linii.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#11 trial.biker

trial.biker
  • 78 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 05 grudnia 2020 - 14:41

u siostry w iPhone XR był problem taki że jedyny terminal jaki działał przy płatności to ten w Cortland, dopiero jak nagrałem filmik że na innych terminalach nie działa, to wymienili telefon na drugi egzemplarz który działał bez problemu.



#12 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 05 grudnia 2020 - 15:24

@trial.biker
Dzięki. Żeby mój nie działał na innych to temat byłby raczej zamknięty ale zdarza mu się, że zadziała

#13 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 09 grudnia 2020 - 19:06

Odesłałem jednak. Bezpośrednio do Apple (tfu na iDream).

Wczoraj wysłałem, dziś nadali nowy.

Wg numeru seryjnego (o ile można wierzyć stronom dekodującym SN) data produkcji 07/12/2020  Foxconn Shenzen.

Wadliwy był z Pentragon (z listopada)



#14 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 grudnia 2020 - 19:21

To oczywiste, że był zepsuty sprzętowo. ;-) 


Macbook Pro '14 M4 / iPhone 16 Pro / Apple Watch s10 titanium 46mm / iPad Pro '11 M4 / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2


#15 BlackJack

BlackJack
  • 147 postów

Napisano 10 grudnia 2020 - 14:39

Odesłałem jednak. Bezpośrednio do Apple (tfu na iDream).

Wczoraj wysłałem, dziś nadali nowy.

Wg numeru seryjnego (o ile można wierzyć stronom dekodującym SN) data produkcji 07/12/2020  Foxconn Shenzen.

Wadliwy był z Pentragon (z listopada)

Podasz legitną stronę do dekodowania bo mojego numeru kilka nie rozpoznaje...


Telefon : iPhone SE 64Gb Silver 12.4.1 Tablet: iPad Air2 WiFi 32Gb 12.4.1


#16 xavras

xavras
  • 40 postów

Napisano 10 grudnia 2020 - 17:46

https://www.imei.info/apple-sn-check/

Nie wiem czy legitna. Do podanych przeze mnie numerów zwróciła jakieś wyniki

Użytkownik xavras edytował ten post 10 grudnia 2020 - 17:46

  • BlackJack lubi to

#17 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 grudnia 2020 - 19:31

https://www.imei.info/apple-sn-check/

Nie wiem czy legitna. Do podanych przeze mnie numerów zwróciła jakieś wyniki

Strona pokazuje głupoty^^ odebrałem swojego 17/11, a pokazuje datę produkcji 23/11 ;)

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych