Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jakie auto kupić


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 015 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 03 grudnia 2020 - 16:13

Cześć,

 

Nie znam się nic na samochodach, a nadszedł czas by dokonać zakupu. Miałem wcześniej Mitsubishi Eclipse, a później 20 letniego Mercedesa, którego właśnie rdza zjadła.

Mój budżet to 50k. Początkowo byłem pewny, że Kupię Hyundai Elantrę aczkolwiek zacząłem się zastanawiać, auto sprzedam za 2-3 lata i znajomy mi doradził by lepiej kupić auto klasy premium starsze bo nie dość że komfort lepszy to za taki czas mniej straci na wartości niż powiedzmy Elantra.

 

Moje typy:

- Elantra 2017r

- i30 fastback

- Audi A4 2014

- Audi A5 2013 

- BMW seria 5

- Opel Insignia

 

Ktoś może coś poleci?

 

To ma być autko gdzie się zapakuję z rodzinką i pojadę, mimo wszystko chce by jakoś wyglądało i mocy nie brakowało.

 

 



#2 winmaciek

winmaciek
  • 6 497 postów
  • Płeć:

Napisano 03 grudnia 2020 - 16:48

Tak ździebko więcej informacji by się przydało.
1. Ile osób będzie podróżować?
2. Automat czy manual?
3. Diesel czy benzyna?
4. W trasę czy do miasta?
5. Jakie nadwozie (sedan, kombi, liftback)?
6. Jakie rzeczy są wymagane na pokładzie, jakie są mile widziane, co jest niepotrzebne?
7. Jakieś wymagania „techniczne“? (moc, napęd, inne tego typu)
 
Na podstawie wcześniejszych informacji, jako zwolennik opcji francuskiej, poleciłbym Citroëna C5. Dopracowana konstrukcja, duży wybór, dostępne hydrauliczne zawieszenie (niepokonane w kategorii komfortu), łatwo znaleźć egzemplarz z końca produkcji z bogatym wyposażeniem i w budżecie. Ewentualnie Peugeot 508. Nie ma hydro, ale też jest spory wybór. 
Osobiście jestem sceptyczny wobec „starszej klasy premium“. Tutaj jest sporo większy potencjał do wpadnięcia na minę pt. kosztowne naprawy.