Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Lagi, brak reakcji ekranu dotykowego - iPhone Xs MAX


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamilklesz

kamilklesz
  • 7 postów

Napisano 29 listopada 2020 - 14:43

Witam.

Od jakiegoś czas mam problem z moim Iphonem.

Kupiłem go na allegro jako "po wystawowy egzemplarz w jakości A+"
Otóż na początku użytkowania zauważyłem że nie działa mi ładowanie indukcyjne. Sprawdziłem ładowarke na moim innym telefonie Iphone X oraz na innym egzemplarzu Iphone Xs Max - działa bez problemu.

Mojemu egzemplarzowi zdarzały się od początku lekko przycięcia ale takie minimalne do zignorowania. Od jakiegoś czasu zaczął zawieszać sie w taki sposób że nie można było go już używać. Problem wyglądał tak że telefon działał normalnie a po chwili ekran przestał całkowicie reagować na dotyk. Pomyślałem że może to wina systemu więc wyzerowałem i owszem pomogło na 5 minut po czym znów ekran przestał reagować. Zauważyłem że jak nacisnę ekran w górnej części to dotyk wraca i można operować telefonem normalnie ale nie za każdym razem się to udaje.

 

W załączniku wysyłam filmik aby zobaczyć jak to wygląda.


Pytanie brzmi gdzię może być problem  ? Chce oddać telefon na reklamacje ponieważ od początku są jakiegoś problemy z nim.. 

Proszę o pomoc i podpowiedzi.

 



Pozdrawiam

 


#2 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 29 listopada 2020 - 15:03

Kupiłeś szrot chiński. Bylo o tym wielokrotnie na forum.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#3 winmaciek

winmaciek
  • 6 909 postów
  • Płeć:

Napisano 29 listopada 2020 - 15:06

Potwierdzam. Miliony razy było poruszane na tym forum, że nie ma tylu sklepów na świecie, żeby uzasadnić liczbę telefonów sprzedawanych jako "powystawowe".


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#4 kamilklesz

kamilklesz
  • 7 postów

Napisano 29 listopada 2020 - 15:13

Pierwszy raz kupowałem telefon na Allegro i nie miałem pojęcia że może dojść do takiej sytuacji. Telefon wygląda pod każdym względem identycznie jak normalny XS MAX . Myślicie że mógłbym go zwrócić do tego sklepu a oni zwrócą mi pieniądze ? Jak mogę argumentować zasadność zwrotu telefonu? Nigdy więcej takich zakupów nie zrobię

#5 Regiss

Regiss
  • 2 975 postów
  • SkądRadom

Napisano 29 listopada 2020 - 16:27

Jak nie minęło 14 dni to zwracaj, muszą przyjąć zwrot, masz do tego pełne prawo. A na przyszłość omijaj wszytko co jest opisane powystawowy czy nadwyżka magazynowa. To wszystko chinskie składaki, czytaj przechodzone złomy.

iPhone 15 Pro


#6 kamilklesz

kamilklesz
  • 7 postów

Napisano 29 listopada 2020 - 18:45

Niestety telefon kupiłem jeszcze w Lipcu a konkretne problemy zaczęły się około 3 tygodnie temu.

Pisałem do sprzedawcy o tym co się dzieje i że będę reklamował telefon (mam gwarancje do sierpnia 2021) .

To wada ukryta więc nie pozostaje im nic innego jak naprawić lub zrobić cokolwiek aby działał normalnie i nie było problemu z ładowaniem indukcyjnym.

 

 

Jak nie minęło 14 dni to zwracaj, muszą przyjąć zwrot, masz do tego pełne prawo. A na przyszłość omijaj wszytko co jest opisane powystawowy czy nadwyżka magazynowa. To wszystko chinskie składaki, czytaj przechodzone złomy.



#7 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 29 listopada 2020 - 19:01

Nie naprawia, bo porządna naprawa lewnie by kosztowała tyle co nowy telefon.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#8 kamilklesz

kamilklesz
  • 7 postów

Napisano 29 listopada 2020 - 22:42

Jeśli nie mogą wyeliminować problemu to powinni zwrócić pieniądze. To nie jest uszkodzenie mechaniczne tylko jakaś wada telefonu o której nie było mowy przy zakupie.

Mam nadzieje że nie będą robić problemu i postąpią właściwie w tej sytuacji. 



#9 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 359 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 listopada 2020 - 23:21

Trzymam kciuki, ale szczerze mówiąc, nie sądzę. Dlatego się odradza kupowanie takich wynalazków, bo to zwykle strata pieniędzy, niestety.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#10 kamilklesz

kamilklesz
  • 7 postów

Napisano 30 listopada 2020 - 00:18

Obejrzyjcie ten filmik, może pomoże zdiagnozować gdzie leży problem

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych