Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jaki office wybrać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 dzejkob-1990

dzejkob-1990
  • 4 postów

Napisano 19 listopada 2020 - 22:54

Witam. Przesiadłem się z Windowsa na Maca i chcę zachować pocztę z Outlooka. Jakiego Outlooka wybrać ewentualnie? Z tego co się orientuje ten nowy Outlook 365 jest płatny - wybrać może ten z 2019? Czy można sprawnie na jakiś inny program przenieść wiadomości z Outlooka?



#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 19 listopada 2020 - 23:35

A ten 'z 2019' jest niby darmowy?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#3 dzejkob-1990

dzejkob-1990
  • 4 postów

Napisano 20 listopada 2020 - 00:16

Z tego co patrzyłem, to nie ma płatnej subskrypcji co rok - choć mogę się mylić...



#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 listopada 2020 - 00:20

Ale trzeba kupić licencję, która tania nie jest, z tego co pamiętam.
Zawsze możesz zmigrować się na Pages/Numbers/Keynote (kiedyś to się nazywało 'iWork' razem, ale w sumie nie wiem, czy ta nazwa jeszcze obowiązuje), masz za darmo. No i systemowy Mail, jak dla mnie, jest lepszy od Outlooka (ale ja nienawidzę Outlooka). Do tego istnieje mnóstwo dobrych programów do poczty - przejrzyj forum, wpisz w google 'macOS best mail client' i wybierz, co Ci się podoba.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#5 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 20 listopada 2020 - 06:36

Akurat Pages to tylko do bardzo prostych dokumentów sie nadaje.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 listopada 2020 - 09:57

A to być może - stronię od 'softu biurowego', czasami dostaję jakiegoś doca do 'dopisz trzy rzeczy na krzyż, wydrukuj, podpisz, zeskanuj i odeślij' ;-)

Jeśli koniecznie ma być Office, to chyba subskrypcja 365 jest preferowana, przynajmniej przez Microsoft. Ja mam Family, to kosztuje jakieś małe pieniądze oficjalnie (ja do tego płacę jeszcze mniej, ale nie o tym jest ten wątek).


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#7 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 20 listopada 2020 - 10:03

Tak, MS to preferuje.

Ja cały czas nie mogę się zebrać do zakupu, bo jakoś jestem przyzwyczajony do normalnej licencji. Ale w wersji biurowej to ponad 1 tyś. brutto wychodzi.

 

Co do różnic - proste pismo da się bez problemu na Pages napisać.

 

Ale jeśli mamy umowy z punktami, potem dochodzą komentarze czy śledzenie zmian, to już jest dramat.

O obsłudze rtf Ministerstwa Sprawiedliwości to już nawet nie wspomnę.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#8 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 802 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 listopada 2020 - 10:05

rtf w 2020, naprawdę? Nie wiedziałem, że tam też tak jest, słyszałem tylko o prehistorii w ZUS.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#9 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 20 listopada 2020 - 10:57

Niestety, tak właśnie jest. One nawet na office mają pewne błędy, ale Pages ich całkowicie nie trawi.

A innej opcji niż na formularzu nie ma.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#10 winmaciek

winmaciek
  • 6 503 postów
  • Płeć:

Napisano 20 listopada 2020 - 11:20

Jeśli chcesz z Office z Outlookiem i bez subskrypcji, to taka przyjemność kosztuje 1299 PLN. 

Sam Outlook (tak, tak, jest taka opcja) to „jedyne” 579 PLN. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych