
Zwrot zamówienia z Apple.pl
#1
Napisano 16 listopada 2020 - 12:42
#2
Napisano 16 listopada 2020 - 12:42
Do takich spraw mamy stosowny dział, przenoszę.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#3
Napisano 16 listopada 2020 - 13:17
iPhone 15 Pro
#4
Napisano 16 listopada 2020 - 13:21
W podsumowaniu zakupu masz opcje zainicjuj zwrot. Apple samo wysyła kuriera po paczkę, nic nie płacisz.
Właśnie nie ma tam opcji takiej przy zamówieniu a odebrałem je 12.11
#6
Napisano 16 listopada 2020 - 13:37
#7
Napisano 16 listopada 2020 - 13:44
Ewentualnie zainstaluj aplikacje na telefonie sklep i tam też jest opcja, zwrotu.
Użytkownik Regiss edytował ten post 16 listopada 2020 - 13:41
iPhone 15 Pro
#8
Napisano 16 listopada 2020 - 13:47
#9
Napisano 16 listopada 2020 - 14:08
Użytkownik Regiss edytował ten post 16 listopada 2020 - 14:08
iPhone 15 Pro
#10
Napisano 16 listopada 2020 - 14:09
#11
Napisano 16 listopada 2020 - 14:10
iPhone 15 Pro
#12
Napisano 16 listopada 2020 - 14:11
#13
Napisano 16 listopada 2020 - 14:12
iPhone 15 Pro
#14
Napisano 16 listopada 2020 - 14:12
#15
Napisano 16 listopada 2020 - 14:46
Google Ci działa czy nie?
18:00
iPhone 15 Pro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych