Cześć,
moja dziewczyna będąc niestety w stanie wskazującym zablokowała swojego iPhone 8 kilka lub klikunastokrotnie wpisując błędny kod i teraz jedyne co się wyświetla to "iphone jest zablokowany, połącz z iTunes". Dla doprecyzowania dodam tylko, że oczywiście od 2 lat nie robiła żadnego backupu a więc teraz jest płacz Przewertowałem kilkanaście stron / artykułów i wychodzi na to, że aby odzyskać dostęp do telefonu, muszę go przywrócić do ustawień fabrycznych co wiążę się z utratą wszystkich danych. Moje pytanie brzmi - czy jest jakieś inne wyjście? Co więcej dziewczyna zna swoje passy do iCloud, mówi również, że już nawet "chyba" pamięta ten kod ale nie ma szans go sprawdzić bo ekran do jego wpisywania już się niestety nie wyświetla. Czy support Apple może jakoś zdalnie odblokować telefon po wcześniejszym udowodnieniu, że jest się jego właścicielem, czy ktoś z Was już miał z tym do czynienia?
z góry dzięki za pomoc.