Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak lokalizacji urządzeń


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wierciu

wierciu
  • 254 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 października 2020 - 10:09

Po zakupie iPhona 12 i odtworzeniu z kopii z iphona X nie pojawiają mi się w lokalizatorze pozostałe urządzenia ( iMac, ipad, apple watch ) oraz osoby z chmury rodzinnej. 

Resetowałem i ustawiałem iphona jako nowego bez odtwarzania z kopii i to samo. W ustawieniach w zakładce icloud/lokalizator wywala od razu błąd "Funkcja Wysyłaj moje położenie niedostępna. Nie można połączyć z serwerem. Spróbuj ponownie później. Ktoś wie co się dzieje i co mogę zrobić? 


Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE


#2 Regiss

Regiss
  • 2 978 postów
  • SkądRadom

Napisano 25 października 2020 - 10:34

Poczekaj może się wszytko dogra. To pobieranie z icloud to jest nieraz porażka.

iPhone 15 Pro


#3 wierciu

wierciu
  • 254 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 października 2020 - 15:54

No właśnie nic się nie zmienia od piątku. Już wszystko pobrało. A do tego jeszcze Apple Watch nie chce się połączyć z iPhonem. Nie przychodzą powiadomienia, nie da się odblokować iMaca bo wywala informację, że nie widzi apple watcha. 


Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE


#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 392 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 października 2020 - 15:58

Ale to jest już zupełnie inna sprawa do zupełnie innego działu.


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych